La Broadridge, am construit o cultură în care obiectivul cel mai înalt este să îi dăm pe ceilalți să realizeze mai mult. Dacă ești pasionat să-ți dezvolți cariera, în timp ce îi ajuți pe alții pe parcurs, alătură-te echipei Broadridge.
Angajăm un Recruiter/Specialist în Achiziție de Talente care va fi responsabil de recrutarea, selecția și integrarea noilor angajați pentru regiunea EMEA.
Responsabilități generale :
Managementul sistemului de urmărire a solicitantului (în prezent Workday)
- Modificați/eliberați postările pentru toate posturile vacante pentru regiunile EMEA;
- Închideți/eliminați postările pentru toate posturile vacante odată ocupate pentru regiunile EMEA;
- Rulați rapoarte pentru a urmări starea cererilor deschise.
Coordonarea recrutarii
- Acordați strategia de recrutare pentru fiecare rol cu managerul de angajare și/sau HRBP;
- Asigurați-vă că fișele postului oferă detalii relevante în formatul corect și oferă asistență la scrierea fișelor postului, acolo unde este necesar;
- Asigurați-vă că autorizația relevantă a fost obținută de la conducerea superioară și o înregistrare este păstrată în dosar în scopuri de audit;
- Postează posturi vacante la bursele de muncă interne și externe;
- Ajută managerii de angajare cu scrierea de anunțuri de angajare interesante și relevante folosind instrumente precum Grammarly;
- Examinați și acceptați termenii și condițiile agenției în conformitate cu practica companiei;
- Vizualizați CV-urile și distribuiți-le managerilor de angajare prin Workday;
- Realizarea interviurilor și selectarea candidaților;
- Efectuați interviuri de screening pentru funcții de conducere;
- Menține o comunicare regulată cu solicitanții, managerii de angajare și agențiile, ținând toate părțile informate cu privire la stadiul angajării în fiecare etapă;
- Pregătiți scrisorile de ofertă și contractele de angajare în timp util.
Testări și evaluări
- Identificați și dobândiți abilități în aplicarea materialelor de testare, cum ar fi Thomas International, Caliper, Test Partnership etc.
- Recomandați managerilor de angajare materiale de testare și evaluare adecvate.
Recrutare absolvenți
- Lucrați cu managerii de angajare pentru a înțelege cerințele absolvenților.
- Anunț post-universitar către forumuri de locuri de muncă și site-uri universitare relevante.
- Vizualizați CV-urile și efectuați apeluri de screening în prima etapă.
- Lista scurtă a candidaților pentru evaluări online.
- Lista scurtă a candidaților potriviți pentru centrele de evaluare.
- Organizați și facilitați toate aspectele centrelor de evaluare a absolvenților.
- Asistență în procesul de selecție, acordând date de începere și pregătind oferte și contracte pentru absolvenții de succes
- Coordonează integrarea absolvenților, inclusiv orice cerințe de relocare/cazare.
Profilul dvs.
Cel puțin 2 ani experiență în HR/recrutare, inclusiv:
- Experienta in interviu si selectie;
- Experiență în aprovizionarea AT;
- Expunerea la planificarea campaniilor de recrutare;
- Abilitatea de a scrie o copie creativă.
- Foarte organizat - poate planifica propriul timp și poate planifica proiecte de recrutare;
- MS Office – inclusiv Excel și Powerpoint;
- Bune abilități de comunicare scrisă, în mod ideal capabil să scrie o copie creativă;
- Încrezător și capabil să gestioneze așteptările personalului superior;
- Îmbunătățirea continuă a proceselor.
Experiență de lucru de dorit
- Experiență în gestionarea recrutării interne pentru o organizație medie spre mare.
- Familiarizat cu utilizarea unui sistem de urmărire a solicitanților.
- Familiarizat cu aplicarea testării centrului de evaluare.
- Experiență în găsirea de candidați dintr-o bază de date de CV și potrivirea candidaților la specificațiile postului.