Talent Acquisition Specialist - Turkish speaker

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Specialist în achiziție de talente (oriunde în Europa) - vorbitor de limba turcă Dorești

să faci parte dintr-un mediu multinațional și cu ritm rapid, cu o echipă grozavă de oameni din întreaga Europă? Daca da, aceasta este OPORTUNITATEA ta!

Care sunt așteptările noastre?

Sprijiniți îmbunătățirea continuă a funcției de personal prin dezvoltarea și implementarea tuturor programelor de personal într-o unitate de afaceri/departament alocată, în primul rând într-o singură geografie. Poate fi solicitat să asiste în furnizarea de asistență în materie de personal echipei de management desemnate pentru o organizație distribuită geografic sau panregional, așa cum este atribuit. Cu anumite îndrumări, desfășurați activitatea de recrutare pentru echipele de management, așa cum este alocate.

Ce oferim?

O echipă multinațională grozavă din care să faci parte. Oportunități grozave de a învăța și de a crește profesional și de a face parte din cel mai mare CRO din lume.

Responsabilități cheie:
  • Lucrați cu managementul din zonele de servicii, unități de afaceri sau departamente alocate pentru a găsi, selecta și angaja candidați calificați pentru a ocupa posturile vacante folosind tehnici rentabile și în conformitate cu politicile, procedurile și procesele companiei. Gestionați fluxul de solicitanți pentru a asigura disponibilitatea candidaților calificați și conformitatea cu obiectivele de angajare cu diversitate.
  • Oferiți îndrumări și îndrumare mai multor membri juniori ai echipei de personal.
  • Scrie afișări de locuri de muncă pentru a posta și a promova posturi.
  • Examinați cererile și desfășurați interviuri pentru a obține informații cu privire la istoricul profesional al solicitantului, educația, formarea, abilitățile de muncă și cerințele salariale.
  • Creați și coordonați anunțuri pentru locuri de muncă în diverse medii. Participați la târguri de locuri de muncă și dezvoltați și mențineți contacte cu colegii, universități, grupuri de absolvenți și alte organizații pentru a identifica potențialii solicitanți.
  • Colaborați cu recrutori externi și agenții de ocupare a forței de muncă pentru a identifica și recruta candidați. Utilizați surse de recrutare online de pe Internet pentru a identifica și recruta candidați.
  • Creați parteneriate cu agenții de ocupare a forței de muncă din zonă, agenții de publicitate și agenții temporare.
  • Cu îndrumări, oferiți coaching și consiliere liderilor funcționali de afaceri și managementului de linie pentru a sprijini eficient obiectivele de personal.
  • Întâlniți-vă cu liderii funcționali de afaceri și cu conducerea executivă, după caz, pentru a discuta și a stabili obiectivele de personal și pentru a vă asigura că acestea sunt atinse.
  • Asistați cu managementul liniei de formare în ceea ce privește recrutarea, interviul și procesul de selecție, după cum este necesar.
  • Asistență la gestionarea proiectelor legate de legislație în procesul de recrutare în cadrul resurselor umane și în cadrul afacerii, sistemelor de resurse umane, practicilor, procedurilor și conformității.
  • Sprijiniți o forță de muncă diversificată și respectați orientările și procedurile locale și regionale de angajare, în special pentru urmărirea solicitanților.
  • Fiți la curent cu tendințele și cerințele pieței care afectează capacitatea companiei de a atrage candidați competitivi; coordonează cu echipa de compensare cu privire la considerentele privind oferta salarială și preocupările de echitate.
  • Asigurați furnizarea în timp util a informațiilor legate de angajați către echipele de management, dacă este necesar.
  • Poate fi responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor financiare stabilite și asistență cu activitățile de dezvoltare a afacerii în funcție de linia de afaceri.
Profilul nostru ideal :

  • Este necesară diplomă de licență, de preferință în psihologie, resurse umane, administrarea afacerilor sau conexe.
  • 1-4 ani experienta in recrutare
  • Nivelul de turcă și limba engleză fluent este obligatoriu
  • Experiență în gestionarea recrutării end-to-end
  • Experiență de lucru cu părțile interesate cheie
  • Cunoștințe solide de calculator, inclusiv aplicații Microsoft Office, aplicații HRIS și cunoștințele Workday Candidat Tracking System reprezintă un plus
Ne-ar plăcea să aveți:
  • Atenție puternică la detalii
  • Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă
  • Excelente abilități de rezolvare a problemelor, judecată și luare a deciziilor
  • Abilitate bună de a lucra într-un mediu matricial
  • Bune abilități de prezentare
  • Bune abilități de influențare
  • Bune abilități de coaching și consiliere
  • Bună înțelegere și conștientizare a mediului comercial și a tendințelor pieței
  • Bune abilități de serviciu clienți
  • Grad foarte ridicat de discreție și confidențialitate
  • Abilitatea de a face mai multe sarcini, de a prioritiza și de a planifica activități de rutină
  • Abilitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu colegii de muncă, managerii și clienții
IQVIA este un furnizor global de frunte de analiză avansată, soluții tehnologice și servicii de cercetare clinică pentru industria științelor vieții. Credem în depășirea limitelor științei umane și științei datelor pentru a avea cel mai mare impact posibil - pentru a ne ajuta clienții să creeze o lume mai sănătoasă. Aflați mai multe la https://jobs.iqvia.com

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IQVIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?