Salar brut
900 - 1500 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm sa ne marim echipa si avem nevoie de ajutorul tau! Daca consideri ca ai abilitatile necesare pentru rolul de Task Manager, te asteptam in echipa noastra! 

Cum ar trebui sa fie noul/noua colega?

O persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu echipa si clientii, spirit analitic cu reale abilitati de comunicare.

Ai o atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile din cadrul echipei?

Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta!

 

Competente profesionale

- studii superioare absolvite (de preferinta profil Economic / Business Management / Afaceri Internationale reprezintă un avantaj);
- cunoaşterea limbii engleze – avansat
- abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă fata de mediul de lucru in care activeaza);
- abilități de operare calculator si date, cunoştinţe avansate PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet;

 

Experienta profesionala

  • Experienta intr-o pozitie similara - OPS / Business Development / Management
  • Foarte bune abilitati de comunicare si organizare
  • Atentie la detalii si multitasking
  • Experienta anterioara în managementul proiectelor si a echipelor internationale;

 

Responsabilitati

  • Este responsabil pentru îmbunătățirea continuă a comportamentului său profesional și a pregătirii de specialitate;
  • Este responsabil pentru păstrarea confidențialității informațiilor și documentelor legate de companie;
  • Este responsabil de utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul companiei;
  • Respectă prevederile regulamentelor interne și ale procedurilor de lucru ale funcției sale;
  • Adoptă permanent un comportament și o ținută capabilă să promoveze imaginea și interesele companiei;
  • Menține contactul cu furnizorii și alți membri ai echipei interne pentru diferite situatii legate de procesul de dezvoltare a proiectului.
  • Creează și informează toate aspectele dezvoltării proiectului tuturor partenerilor externi, pe baza implicarii lor, fără a dezvălui informații sensibile sau confidențiale care ar putea afecta rezultatul final al proiectului.
  • Solicita oferte de preț si servicii de la furnizori, pentru diverse servicii sau produse, în funcție de proiect și cerințele sale;
  • Verifica aspectul general, evaluarea fiecărui proiect și validarea informațiilor primite de la partenerii externi, pentru a se asigura că toate obiectivele proiectelor sunt îndeplinite.
  • Coordonează activitatea echipelor grupului din regiune și se asigură că toate aspectele proiectului se respecta. 
  • Este responsabil pentru activitatea zilnică, comunicarea cu toate părțile implicate în proces, planificarea resurselor și urmărirea obiectivelor în termenele stabilite de conducerea companiei.
  • Are o atitudine pozitivă față de mediul în care activeaza;
  • Se asigură că toate părțile implicate în proces își înțeleg rolul si supervizeaza activitatea pentru a respecta obiectivele și termenele proiectului;
  • Pregătește săptămânal diferite convorbiri și întâlniri cu echipele implicate în proces, pentru a urmări corect etapele fiecărui proces, informând toate părțile implicate despre stadiul de dezvoltare al procesului.
  • Aplică în toate acțiunile politica de calitate a companiei (respectă procedurile, participă la îmbunătățirea acestora și la instrumentele de lucru utilizate de companie prin propuneri, sugestii etc.);
  • Gestionează toate situațiile conflictuale care pot apărea între angajați, furnizori, parteneri și client.
  • Este responsabil pentru eșecul sau îndeplinirea necorespunzătoare a sarcinilor datorate acestuia;este responsabil pentru daunele create ca urmare a activităților sale;.

 

Beneficii

- salariu negociabil, în functie de experiența candidatului
- sediul nostru este la numai 3 minute de magistrala 1 Mai
- condiții de lucru intr-un cadru international, o echipa tanara si ambitioasa
- un mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită (sistem de bonusare in functie de peformante)
- program de motivare a angajaților (financiar + educațional)
- posibilitate de dezvoltare continua si de avansare in cariera
- program de lucru L- V ( optional posibilitatea de a lucra sambata, se va discuta in cadrul interviului ) 

 

Intrebari mini interviu

  • Care sunt, in opinia ta, cele mai importante caracteristici ale rolului de Task Manager?
  • Ai fi dispus(a) sa lucrezi 1 - 2 ori / luna,  sambata (4h/zi) si sa fi plaitit(a) dublu pentru aceste ore lucrate?
  • Care sunt pretentiile tale financiare (net)/luna pentru aceasta pozitie ?
  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CORAL CLUB Romania pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CORAL CLUB Romania pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are CORAL CLUB Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?