Suntem încântați să vă oferim această nouă oportunitate în cadrul Wipro Technologies, unul dintre cele mai mari mărci din industrie în acest moment, cu o istorie bine stabilită în diverse domenii.
Ca parte a acestui proiect și a unei noi echipe, rolul dvs. în calitate de director fiscal și de raportare va fi să construiți și să cogestionați o relație puternică cu organizația noastră de clienți și să performați pe baza SLA și KPI-uri definite, în industria clienților de energie și utilități.
Profilul candidatilor:
- Engleză fluentă (scris și vorbit);
- Limba franceza sau germana la nivel mediu
- Licență – de preferat în Finanțe/Comerț
- Experienta anterioara in contabilitate generala
- Calificarea CECCAR / ACCA / Consultant fiscal ar fi considerată un plus
- Experiență anterioară de 3-5 ani în domeniul fiscal și raportare externă
- Bune abilități de comunicare verbală și scrisă
- Stil de lucru riguros și precis
- Bune cunoștințe de lucru MS Office (în special Excel)
- Expunerea anterioară la instrumentele ERP ar reprezenta un avantaj
- Jucător în echipă
Cerințele pentru locul de muncă:
- intocmirea si completarea raportarii intrastat, verificarea si reconcilierea cu deconturile de TVA
- înregistrarea TVA nerecuperabilă în conturile de cheltuieli
- furnizarea tuturor informațiilor necesare (inclusiv conturi de încasat și alte informații conexe) pentru a pregăti calculele și declarațiile periodice de TVA
- pregătirea și completarea declarațiilor fiscale în formatul cerut
- calcularea impozitului, reconcilierea conturilor datoriei fiscale
- furnizarea de informații și sprijinirea pregătirii depunerilor de impozit pe profit
- furnizarea de defalcare și revizuire a tranzacțiilor sensibile la impozitare
- pregătirea declarațiilor și rapoartelor de reținere la sursă și depunere
- colectarea și analizarea informațiilor pentru a răspunde întrebărilor autorităților fiscale
- Raportare critică medie
- validarea postării sistemului
- asigurarea calității
- îndeplinirea obiectivelor SLA
Raportare externă:
- prelucrarea jurnalelor standard pentru contabilitatea legală locală
- popularea șabloanelor contabile statutare cu date curente
- pregătirea reconcilierii GAAP, completarea situațiilor financiare aprobate cu autoritățile locale
- menține legătura cu auditorii pentru audit
- pregătirea și furnizarea de informații (. anchete, date financiare și informații specifice regiunilor și țărilor) după cum este necesar pentru raportarea către autoritățile guvernamentale și/sau autoritățile de reglementare.
Beneficii pentru a lucra cu noi:
Salariu competitiv cu un set atractiv de beneficii sociale:
- Plan de pensii privat;
- Bugetul lunar de beneficii;
- Asigurare medicala;
- Asigurare de viata;
- Bonus de Craciun;
- Pachet de relocare pentru candidați în afara Bucureștiului;
- Oportunitate excelentă de carieră de a lucra pentru unul dintre cele mai mari mărci din lume într-un mediu de lucru unic;
- Dezvoltare personală într-un mediu de lucru multinațional prin activități extracurriculare frumoase cu echipa;
- Dezvoltare profesională printr-o varietate de programe de formare (abilități hard/soft);
- Oportunitati pentru bookster;
- Birou de afaceri central și frumos proiectat;
- Cafea și ceai în casă;
- Promisiunea unei prime impresii plăcute după ce am discutat cu oricare dintre colegii noștri de recrutare.