Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati generale:

  • Inregistrarea, scanarea si arhivarea documentelor;
  • Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei online si offline in interiorul organizatiei;
  • Intocmirea awb-urilor pentru corespondenta interna si externa;
  • Efectuarea de rezervari pentru cazare si transport (intern si extern), conform ghidului de rezervari al companiei;
  • Gestionarea procesului de comanda birotica, produselor de igienizare/dezinfectare;
  • Furnizarea de informatii clientilor/furnizori in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
  • Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
  • Realizarea comenzilor necesare pentru asigurarea protocolului;
  • Tehnoredactare de documente si inregistrarea acestora in registrul online Documenta;
  • Participa la unele dintre sedintele organizate in cadrul companiei si realizeaza minuta sedintelor.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare finalizate;
  • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
  • Cunostinte avansate – scris si vorbit - de limba engleza; limba germana constituie avantaj;
  • Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office, Outlook, Internet);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Organizare si planificare;
  • Demonstreaza o atitudine pozitiva si gandeste in termeni de solutii;
  • Comunica clar si responsabil;
  • Arata perseverenta si determinare;
  • Se adapteaza proactiv la schimbare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la B. Braun Shared Services Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are B. Braun Shared Services Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?