Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati generale:
- Inregistrarea, scanarea si arhivarea documentelor;
- Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei online si offline in interiorul organizatiei;
- Intocmirea awb-urilor pentru corespondenta interna si externa;
- Efectuarea de rezervari pentru cazare si transport (intern si extern), conform ghidului de rezervari al companiei;
- Gestionarea procesului de comanda birotica, produselor de igienizare/dezinfectare;
- Furnizarea de informatii clientilor/furnizori in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
- Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
- Realizarea comenzilor necesare pentru asigurarea protocolului;
- Tehnoredactare de documente si inregistrarea acestora in registrul online Documenta;
- Participa la unele dintre sedintele organizate in cadrul companiei si realizeaza minuta sedintelor.
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate;
- Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Cunostinte avansate – scris si vorbit - de limba engleza; limba germana constituie avantaj;
- Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office, Outlook, Internet);
- Permis de conducere categoria B;
- Organizare si planificare;
- Demonstreaza o atitudine pozitiva si gandeste in termeni de solutii;
- Comunica clar si responsabil;
- Arata perseverenta si determinare;
- Se adapteaza proactiv la schimbare.