Team Lead Digital Solutions

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RINA recrutează în prezent un Team Lead Digital Solutions pentru a se alătura biroului său din București în cadrul Misiunii Diviziei Digital Service Management



La RINA Digital Solutions dezvoltăm diverse soluții software interne pentru piețele de energie, mobilitate, industrie, infrastructură și marină. Soluțiile noastre îi ajută pe clienți să-și monitorizeze activele, cum ar fi navele, plantele, drumurile și morile de vânt, pentru a optimiza performanța. Soluțiile sunt construite pe cea mai nouă tehnologie, inclusiv machine learning, big data analytics, IoT, cloud computing și altele. De exemplu, am dezvoltat o soluție care poate detecta probleme la palele morilor de vânt. Un alt exemplu este o soluție care îi poate ajuta pe armatori să monitorizeze și să îmbunătățească performanța flotei lor și, prin urmare, să-i ajute să economisească energie și să contribuie la o lume mai ecologică.

Veți facilita finalizarea cu succes a diferitelor proiecte ale clienților, lucrând direct cu clienții noștri pentru a înțelege și rezolva provocările lor de afaceri. Digital Solutions Lead este persoana care posedă cunoștințe semnificative în domeniul web, digital și în domeniul comunicațiilor și poate valorifica gândirea creativă și strategică pentru a dezvolta soluții solide pentru clienți.

Responsabilitatile locului de munca

Digital Solutions Lead este persoana care posedă cunoștințe semnificative în domeniul web, digital și în domeniul comunicațiilor și poate valorifica gândirea creativă și strategică pentru a dezvolta soluții solide pentru clienți. De asemenea, va ajuta la gestionarea proiectelor asociate până la o încheiere cu succes și la înțelegerea modului în care soluțiile se potrivesc între diferitele eforturi ale proiectului. Responsabilitățile vor include, de asemenea, coordonarea eforturilor interne ale echipei pentru a asigura furnizarea de rezultate de afaceri de înaltă calitate.

  • Conduceți dezvoltarea soluțiilor prin aplicarea tehnologiei pentru a satisface nevoile afacerii
  • Facilitați modelarea fluxului de lucru al procesului pentru a colabora la îmbunătățirea procesului, la capacitățile de automatizare și la cazuri de utilizare end-to-end clar definite
  • Responsabil pentru dezvoltarea de noi strategii de soluții cu echipele tehnice și de implementare
  • Înțelegeți nevoile clientului și traduceți aceste nevoi în cerințe aplicabile
  • Dezvoltați, documentați și mențineți modele de afaceri complexe
  • Facilitează negocierea cerințelor între mai mulți factori interesați
  • Efectuați o analiză a proceselor de afaceri utilizând o înțelegere a problemelor și soluțiilor tehnice în legătură cu mediul de afaceri actual și viitor, în sprijinul inițiativelor strategice
  • Definiți și documentați interfețele de utilizator și sistemele de asistență interne și externe
  • Responsabil pentru definirea foii de parcurs și a documentației adecvate necesare pentru a susține soluția
  • Comunicați în mod eficient informațiile relevante membrilor echipei
  • Efectuați alte sarcini legate de post, așa cum sunt atribuite

Cerințe

  • Licențiat;
  • Cel puțin 5-7 ani de experiență Sr. Analiză de afaceri și/sau Design de soluții
  • Cunoștințe de arhitectură Angular, Python, Cloud (Azure), arhitectură serverless, arhitectură SOA, Git, JIRA / Devops, metodologie AGILE
  • Aptitudine pentru gândire strategică și capacitatea de a face recomandări pentru soluții
  • Experiență de lucru direct cu clienții, inclusiv manageri și experți în domeniu, precum și echipe interne
  • Cunoașterea procesului de dezvoltare pentru aplicații web și mobile
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea demonstrată de a articula clar cerințe complexe de afaceri într-o varietate de formate
  • Orientat spre detalii, cu abilități puternice de organizare și prioritizare
  • Abilitatea de a lucra atât independent, cât și ca parte a unei echipe de colaborare
  • Cunoștințe puternice în aplicațiile Microsoft Office, inclusiv Visio
  • Abilitatea de a lucra sub presiune, de a se autogestiona și de a prioritiza sarcinile pentru a asigura eficiența

Cu peste 4.000 de angajați și 200 de birouri în 70 de țări din întreaga lume, RINA este un jucător multinațional care oferă certificare, clasificare navală, testare a produselor, supraveghere a șantierului și inspecție a furnizorilor, instruire și servicii de consultanță inginerească într-o gamă largă de sectoare. Modelul nostru de afaceri acoperă întregul proces de dezvoltare a proiectului, de la concept până la finalizare. Scopul este de a garanta sustenabilitatea tehnică, de mediu și de siguranță - și uneori și economică și financiară - a unui proiect.

La RINA, ne străduim să creăm un mediu de lucru în care fiecare persoană este apreciată și încurajată să dezvolte idei noi. Oferim oportunități egale de angajare și ne angajăm să creăm un loc de muncă în care toată lumea să se simtă respectată și protejată de orice fel de discriminare sau hărțuire.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RINA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RINA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RINA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?