Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Coordonarea echipei de suport on premise ( ~ 20 FTE)
- Stabilirea si revizuirea periodica a activitatilor din cadrul echipei
- Stabilirea competentelor, responsabilitatilor, obiectivelor si criteriilor de performanta ale
- echipei pe care o coordoneaza.
- Realizarea planului de training si recrutare pentru acoperirea cerintelor
- Evaluarea performantelor colegilor din echipa
- Planificarea activitatii si a programului colegilor care vor asigura activitatile din cadrul echipei
- Responsabil pentru solutionarea service requesturilor/incidentelor create de clientii interni conform termenelor agreate in SLA
- Colaborarea cu furnizorii externi pentru a asigura livrarea serviciilor IT conform termenelor agreate
- Imbunatatirea continua a livrarii serviciilor IT pentru a respecta SLA/OLA agreate cu clientii interni
- Indeplinirea obiectivelor si KPIs stabiliti pentru fiecare proces
- Monitorizarea si raportarea indicatorilor de performanta referitori la procesele coordonate
- Colaborarea cu alte echipe pentru a livra si implementa un plan unitar de imbunatatire a calitatii serviciilor IT
- Participarea la coordonarea, derularea si implementarea proiectelor specifice IT
- Asigurarea unei atmosfere de lucru care sa incurajeze colaborarea si performanta in cadrul echipei
Abilitati:
- ITIL V3 foundation certification
- Cunostinte solide referitoare la sisteme operare/ componente functionale (. Win7, Safeboot, Microsoft Office/ Open Office - instalare/ configurare/ utilizare)
- Cel putin 5 ani experienta in livrarea serviciilor IT
- Experienta intr-un mediu multinational
- Experienta in coordonarea de echipe/proiecte
- Studii universitare tehnice, economice sau experienta de munca relevant
- Abilitati excelente de comunicare si coordonare echipe
- Gandire analitica si abilitati de problem solving
- Abilitati de lucru in echipa
- Capabilitati de a comunica informatii referitoare la incidente intr-un limbaj non tehnic