Descriere
Participă la definirea obiectivelor și strategiilor pentru
managementul echipei de calitate și supervizarea echipei, atribuind sarcini în conformitate cu cerințele procesului, intervalul de timp și cerințele de calitate.
Participarea activă la definirea și îmbunătățirea proceselor, metodelor, tehnologiilor și instrumentelor utilizate de echipă
.
Interfata echipei cu urmatoarele niveluri de management si pentru celelalte echipe din cadrul departamentului.
Răspunde de mentori și antrenați membrii echipei, atunci când este necesar, pe subiecte tehnice pentru a obține rezultatele așteptate ale proiectului
Asigură integrarea cu ușurință a noilor membri ai echipei în organizație
Responsabil să se asigure că competențele și capacitățile angajaților din echipă sunt la nivelul cerut de post, prin stabilirea de obiective și propunerea de training-uri tehnice și soft skills pentru angajați
Efectuează evaluarea noilor membri ai echipei la sfârșitul perioadei de integrare, pe baza fișei postului , descrierea postului, stabilirea obiectivelor și
calificărilor de performanță
- diplomă universitară
- Abilitati de conducere/coaching de echipa;
- Bune abilități de comunicare;
- Abilitatea de a gestiona eficient prioritățile conflictuale, menținând în același timp un comportament profesional;
- 4-5 ani de lucru in zona Calitate;
- Atitudine proactivă
- Capacitate puternică de organizare și abilități analitice dovedite
- Experiență în lucrul cu echipe internaționale pe teme de calitate și înțelegere a culturilor străine