În calitate de noul nostru lider de echipă, veți gestiona o echipă de până la 25 de asociați care urmăresc furnizarea de servicii pentru clienți de top pe mai multe canale - e-mail, voce, chat. Scopul general este să ne asigurăm că echipa noastră are cunoștințe și oferă servicii de vârf pentru clienți într-un mod precis, politicos și constant. Veți fi liderul oferind sprijin, îndrumări și management de zi cu zi echipei dvs., precum și un model de urmat pentru echipajul dvs.
Responsabilitati principale
- Coordonarea echipei într-un centru de contact concentrat pe furnizarea de asistență de înaltă calitate dedicată companiilor aeriene internaționale de top, jucătorilor de călătorie și/sau turism
- Conduceți echipe de până la 25 de reprezentanți ai centrului de contact, inclusiv supraveghetori
- Asigurarea faptului că proiectul care ți-a fost atribuit funcționează conform așteptărilor clienților, respectând SLA-urile
- Coaching un grup de agenți și supervizorii acestora, conducând prin exemplu, ajutându-i să performeze ca o echipă
- Gestionați eficient prin KPI operaționali, în timp ce jucați ca lider, concentrat și pe potențialul uman și nevoile echipei dvs
- Interacționează cu clientul și echipa de management, împărtășește propuneri de îmbunătățire a performanței/priorități de proces
- Creșteți nevoile superioare ale procesului sau ale clienților la un nivel superior, împreună cu modalitățile sugerate de urmat
Profilul tau
- Cunoașterea fluent a limbii germane (nivel min. C1 vorbit și scris) și cunoștințe solide de engleză sunt obligatorii
- Oameni puternici și abilități de management de echipă dovedite în roluri sau medii similare
- Experienta in vanzari
- Linii aeriene, călătorii sau turism, experiența anterioară BPO/SSC reprezintă un avantaj valoros
- Cunoașterea software-ului de rezervare precum Galileo, Amadeus reprezintă un avantaj valoros
- Capabil să lucreze în medii în schimbare, unde flexibilitatea și adaptarea rapidă sunt cheia succesului
- Indicatori de performanță și abilități bune de gestionare a rapoartelor
- Independent, rezolvator de probleme și orientat către client
- Min. 2 ani de experiență ca supervizor sau lider de echipă în min. două procese
- Disponibilitate de a lucra în ture rotative (inclusiv ture de noapte)
Noi oferim
- Lucru de acasă/la birou
- Pachet salarial competitiv
- Oportunități de creștere a carierei în cadrul unei echipe internaționale în curs de dezvoltare