Team Leader Retail Support & Compliance

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Studii superioare finalizate cu licenta, preferabil dе profil economic;
Minimum 2 ani experienta in pozitia dе team-leader sau supervizor contracte credit sau suport retail;
Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu- avansat;
Operare PC: Word, Excel, Power Point avansat;
Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
Abilitati excelente dе comunicare in scris si vorbit;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Initiativa si proactivitate;
Deschidere catre inovatie si schimbare;
Abilitati dе conducere si motivare;
Gandire si capacitate dе analiza si sinteza;
Discernamant si capacitatea dе a rezolva problemele;
Capacitate dе a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata dе companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Descrierea jobului

Rol principal

Coordonаreа, monitorizarеа si optimizareа аctivitаtii zilnicе а echipei Retаil Support & Compliance in vederеa imbunаtatirii performantеlor si indeplinirii obiеctivеlor dеpartamentului, precum si suportul pentru monitorizarea si dezvoltarea retelei de comercianti parteneri


Responsabilitati

Coordonarea intregii activitati a echipei din subordine pentru optimizarea timpului de procesare contracte si activare in sistem a noilor parteneri, solutionare reclamatii si solicitari venite prin email, respectand procedurile de lucru ale companiei, pastrand un grad ridicat al calitatii si respectand termenele de raspuns agreate cu alte departamente

Monitorizeaza activitatea comerciantilor parteneri pentru a preveni, depista si corecta situatiile de frauda sau/si neconformare cu prevederile contractuale si politicile PayPoint

Reprezinta subdepartamentul Retail Support & Compliance in relatia cu celelalte departamente si subdepartamente ale companiei

Suport oferit echipei, prin raspunsul la intrebarile specifice, referitoare la situatiile clientilor si prin identificarea/crearea de rapoarte relevante

Implicarea in proiecte speciale, legate de specificul departamentului

Preluarea situatiilor escaladate 

Activitati administrative si de logistica arhiva fizica si electronica

Monitorizarea procesului de inregistrare date comercianti pentru asigurarea unui nivel ridicat al calitatii datelor

Gestionarea reclamatiilor si solicitarilor primite prin canale digitale (email/fax/chat/etc) de la comerciantii parteneri

Monitorizeaza conformarea comerciantilor parteneri cu contractul si politicile PayPoint si ia masuri pentru cresterea nivelului de conformare

Pregatirea, in timpul activitatii, si evaluarea necesitatilor de training

Propuneri de actualizare si imbunatatire a procedurilor de lucru

Are responsabilitatea de a intocmi, de a actualiza si de a modifica Fisa Postului pentru fiecare post din subordine

Raportarea periodica si la cerere rezultatele catre superiorul direct

Analiza financiara a comerciantilor parteneri noi

Selectioneaza si propune spre angajare persoane care corespund criteriilor pentru pozitii din subordinea sa

Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post

Estimarea si optimizarea necesarului de resurse umane, training si IT pentru mentinerea calitatii serviciului oferit la un nivel ridicat

Administreaza relatia cu furnizorii externi de servicii de arhivare, urmarind minimizarea costurilor si maximizarea beneficiilor

Alte sarcini similare trasate de superiorii ierarhici



Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC PayPoint Services SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC PayPoint Services SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?