Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare finalizate cu licenta, preferabil dе profil economic;
Minimum 2 ani experienta in pozitia dе team-leader sau supervizor contracte credit sau suport retail;
Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu- avansat;
Operare PC: Word, Excel, Power Point avansat;
Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
Abilitati excelente dе comunicare in scris si vorbit;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Initiativa si proactivitate;
Deschidere catre inovatie si schimbare;
Abilitati dе conducere si motivare;
Gandire si capacitate dе analiza si sinteza;
Discernamant si capacitatea dе a rezolva problemele;
Capacitate dе a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata dе companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Descrierea jobului
Rol principal
Coordonаreа, monitorizarеа si optimizareа аctivitаtii zilnicе а echipei Retаil Support & Compliance in vederеa imbunаtatirii performantеlor si indeplinirii obiеctivеlor dеpartamentului, precum si suportul pentru monitorizarea si dezvoltarea retelei de comercianti parteneri
Responsabilitati
Coordonarea intregii activitati a echipei din subordine pentru optimizarea timpului de procesare contracte si activare in sistem a noilor parteneri, solutionare reclamatii si solicitari venite prin email, respectand procedurile de lucru ale companiei, pastrand un grad ridicat al calitatii si respectand termenele de raspuns agreate cu alte departamente
Monitorizeaza activitatea comerciantilor parteneri pentru a preveni, depista si corecta situatiile de frauda sau/si neconformare cu prevederile contractuale si politicile PayPoint
Reprezinta subdepartamentul Retail Support & Compliance in relatia cu celelalte departamente si subdepartamente ale companiei
Suport oferit echipei, prin raspunsul la intrebarile specifice, referitoare la situatiile clientilor si prin identificarea/crearea de rapoarte relevante
Implicarea in proiecte speciale, legate de specificul departamentului
Preluarea situatiilor escaladate
Activitati administrative si de logistica arhiva fizica si electronica
Monitorizarea procesului de inregistrare date comercianti pentru asigurarea unui nivel ridicat al calitatii datelor
Gestionarea reclamatiilor si solicitarilor primite prin canale digitale (email/fax/chat/etc) de la comerciantii parteneri
Monitorizeaza conformarea comerciantilor parteneri cu contractul si politicile PayPoint si ia masuri pentru cresterea nivelului de conformare
Pregatirea, in timpul activitatii, si evaluarea necesitatilor de training
Propuneri de actualizare si imbunatatire a procedurilor de lucru
Are responsabilitatea de a intocmi, de a actualiza si de a modifica Fisa Postului pentru fiecare post din subordine
Raportarea periodica si la cerere rezultatele catre superiorul direct
Analiza financiara a comerciantilor parteneri noi
Selectioneaza si propune spre angajare persoane care corespund criteriilor pentru pozitii din subordinea sa
Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
Estimarea si optimizarea necesarului de resurse umane, training si IT pentru mentinerea calitatii serviciului oferit la un nivel ridicat
Administreaza relatia cu furnizorii externi de servicii de arhivare, urmarind minimizarea costurilor si maximizarea beneficiilor
Alte sarcini similare trasate de superiorii ierarhici