Team Leader, Scheduling

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.


Scopul postului:


• Sprijină managerul in implementarea strategiilor, proceselor, proiectelor, politicilor si procedurilor departamentului Operaţiuni Clienţi.

• Planifica recrutarile pentru departamentele pe care le coordoneaza din punct de vedere buget de resurse umane echipa Scheduling, armonizand nevoile departamentelor respective cu cele ale departamentului Training in scopul de a avea la timp angajatii bine pregatiti si gata pentru inceperea activitatii. Asigura armonizarea alocarii de resurse intre diferite tipuri de activitati ce trebuie desfasurate in cadrul departamentelor client: raspuns la apelurile clientilor in timpii stabiliti ca obiective, vanzare, retinerea clientilor prin alte procese decat apeluri primite, raspuns la emailuri, sms-uri, etc.

• Creeaza si monitorizeaza prin intermediul echipei de Programari strategia de rutare inteligenta a contactelor de la clienti astfel incat sa se asigure echilibrul intre volumul contactelor si cel al agentilor programati la munca.

• Identifica si face cunoscute clientilor interni posibilele implicatii si/sau rezultate ca urmare a aplicarii acestor strategii de rutare: nivelul serviciului prognozat, necesar suplimentar de instruire, influente in buget, necesarul suplimentar de raportare.

• Identifica direct sau prin intermediul echipei sale posibilele riscuri din proiecte si gandeste modalitati de a le contracara.

• Informeaza periodic echipa de management Operatiuni Clienti precum si departamentele client cu privire la analize, prognoze, situatii actuale, KPIs

• Monitorizeaza activitatea si performanta membrilor echipei din directa subordine. Umareste ca echipa de Programari sa aiba personal bine-pregătit profesional si motivat, care comunica eficient cu celelalte echipe din departament.

• Evalueaza distributia sarcinilor in echipa si gradul de incarcare si se asigura ca organizarea echipei asigura o distributie a sarcinilor echitabila si uniforma.


Competente, cunostinte si experienta:


• Preferabile: Alte cursuri de pregatire si atestate (cunostinte de statistica, analiza)

Necesar: Minim 2 ani de experienta in analiza si programare resurse

• Preferabil: Minim 2 de experienta de conducere oameni

Abilitati de:

• Comunicare, management al timpului

• Prioritizare si planificare strategica, analitice, organizare

• motivare angajati

• rezolvare prioritati conflictuale si negociere, imbunatatire procese


Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.


Alăturați-vă Vodafone România astăzi!

Impreuna putem!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vodafone locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?