Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CALITĂȚI OBLIGATORII:
- Bune abilități de recrutare, orientarea către echipă, target și task-uri zilnice administrative
- Rezistență la stres, ținută business
- Abilitățile de negociere, flexibilitatea și determinarea sunt importante pentru ocuparea acestei poziții
CANDIDATUL IDEAL:
- Experiență în coordonarea unei echipe minim 3 ani
- Experiență în recrutare și dezvoltarea candidaților din subordine
- Experiență anterioară vânzare directă B2B sau vânzare DOOR TO DOOR din poziție de coordonare (preferabil telecomunicații fixe și/sau mobile)
- Abilități de vânzare și negociere, coaching și abilități de comunicare
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de echipă, clienții echipei și colegii interni
- Creativ în găsirea soluțiilor de atingere a target-ului
- Auto-motivat și cu spirit de echipă
- Seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse
- Cunoștințe de operare pe calculator (Windows, MS Office365)
- Capacitatea de a-I instrui pe alții și de a avea răbadarea necesară pentru a se ocupa și interesa de fiecare membru al echipei în parte
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI:
- Recrutarea a 11 membri de echipă
- Urmărirea dezvoltării candidaților împreună cu departamentul de training și induction
- Organizează și coordonează activitatea angajaților din cadrul punctelor de lucru
- Raportarea zilnică a activității și vizitarea punctelor de lucru (județe) după un program bine stabilit
- Stabilește criterii de performanță și urmărește realizarea acestora de către angajații aflați în subordine
- Oferă suport echipei în promovarea și vânzarea serviciilor companiei
- Participă activ în vânzarea de produse și servicii urmând procedurile și procesele companiei alături de echipa sa
- Atingerea targetului la nivel de 100% în termen de 4 luni de la recrutare
BENEFICII:
- Salariu fix: RON - în funcție de experiența anterioară și de planul de atingere a targetului în 4 luni de la preluarea funcției
- Salariu variabil: RON – în funcție de gradul de realizare a targetului lunar
- Telefon mobil, laptop;
- Mașină + card combustibil
- Succesul atingerii targetului asigură dezvoltarea unei cariere solide în vânzări
Descrierea companiei
INTECH SOLUTIONS SRL - partener intern Telekom România
Telekom România este un brand de telecomunicații care oferă servicii fixe și mobile complexe, inovatoare și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți cu peste 10 milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori – Telekom Romania Mobile Communications și Telekom Romania Communications, Telekom oferă servicii integrate de telecomunicații astfel încât clienții să beneficieze de o experiență completă: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusiv. Pentru clienții business, Telekom este promisiunea unor soluții IT & C la cheie care să sprijine companiile să devină mai competitive, mai performante si mai eficiente.
Telekom România este parte a Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente cu peste 143 de milioane de clienți de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienți de servicii fixe și peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piața românească după rebrandingul Cosmote România și Romtelecom.