Team Leader Windows Technologies

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilităţi:

  • Coordonează şi asigură un mediu stabil de activitate fara intrerupere pentru serviciile privind infrastructura IT din aria Servere Windows si Tehnologii asociate. Responsabilitatile includ, fără a se limita, la proceduri anti-criză, copii de rezervă şi recuperarea datelor, replicarea, arhivare, antivirus, managementul vulnerabilitatilor si a updateurilor (patch-uri) lunare.
  • Este responsabil cu organizarea şi gestionarea camerelor de servere IT în reţeaua de filiale şi centrala Băncii
  • Se implică în bugetarea cheltuielilor şi a investiţiilor privind serviciile administrate
  • Colaboreaza cu echipele IT si furnizorii de aplicatii pentru a determina cerintele de spatii de stocare si/sau optimiza utilizarea  acestuia
  • Participă la procese de testare a sistemelor noi si ofera recomandari
  • Supraveghează procesul de instalare echipamente noi
  • Supraveghează instalarea de noi programe software si asigura sprijin adecvat pentru toti utilizatorii acestor aplicatii

Cerinţele:

  • Diplomă universitară în informatică, telecomunicaţii sau în domeniul tehnic
  • Minimum 2 ani de administrare a unor reţele de calculatoare de dimensiuni medii sau mari
  • Experienţă in administrarea unei infrastructuri bazate pe Active Directory
  • Buna cunoastere a sistemelor de operare Microsoft Windows Server
  • Nivel mediu de cunoştinţe privind topologiile şi protocoalele de reţea
  • Nivel mediu de cunoştinţe privind protocoalele de mesagerie electronică; experienţă practică cu MS Exchange reprezinta un plus
  • Experienţă de lucru cu diverse echipamente şi platforme hardware
  • Cunoştinţe de bază de monitorizare a infrastructurii IT, experienţă in utilizarea a cel puţin unui sistem de gestionare a infrastructurii (MS SCOM, Nagios etc)
  • Cunostinte medii legate de arhitecturi SAN şi dispozitive de stocare (SAN, NAS, DAS) reprezinta un plus
  • Cunoştinţe legate de realizarea copiilor de siguranţă, restaurare şi recuperare a datelor, experienţă practică cu aplicaţii şi dispozitive de copiere/restaurare reprezinta un plus
  • Cunoştinţe elementare de administrare a sistemelor de baze de date (Oracle, Microsoft SQL, Teradata)
  • Cunoştinţe legate de administrarea staţiilor de lucru MS Windows şi aplicaţiilor asociate (MS Office, etc.)
  • Experienţă în aplicaţiile şi procesele de IT support
  • Cunostinte ITIL reprezinta un plus
  • Cunostinte medii de Project Management
  • Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?