Team Leader with Spanish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Conduceți și gestionați o echipă de analiști de calitate care vor audita contactele/conversațiile care sunt rezolvate de echipa de asistență pentru clienți
  • Comunicați clientului orice instrumente sau politici lipsă pentru ca CSR-urile să își îndeplinească sarcinile
  • Asigurați-vă că echipa respectă termenele limită și standardele de calitate adecvate
  • Oferiți sprijin și instruire membrilor echipei, atunci când este necesar
  • Oferă încurajare membrilor echipei, inclusiv comunicarea obiectivelor echipei și identificarea zonelor pentru noi antrenamente sau verificări de abilități
  • Desfășoară întâlniri ale echipei pentru a informa membrii cu privire la cele mai bune practici și așteptările continue
  • Gestionați indicatorii cheie de performanță

Cerințe:

  • Minim 24 de luni experiență în conducerea echipelor
  • Nivel avansat de engleză și una dintre următoarele limbi: franceză/spaniolă
  • Abordarea procesuala si intelegerea cerintelor clientilor
  • Persoană matură, cu capacitatea de a lucra și de a comunica cu oamenii de la nivelul producției
  • Abilitatea de a gândi analitic
  • Abilitati interpersonale bune
  • Abilități de management al părților interesate interne și externe
  • Cunoștințe bune de produs susținute cu abilități excelente de comunicare și prezentare
  • Cunoaștere bună a instrumentelor MS Office (Word, Powerpoint, Excel)
  • Abilitatea de a antrena și îndruma agenți
  • Rezolvarea problemelor complexe și gândirea critică

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?