Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Conduceți și gestionați o echipă de analiști de calitate care vor audita contactele/conversațiile care sunt rezolvate de echipa de asistență pentru clienți
- Comunicați clientului orice instrumente sau politici lipsă pentru ca CSR-urile să își îndeplinească sarcinile
- Asigurați-vă că echipa respectă termenele limită și standardele de calitate adecvate
- Oferiți sprijin și instruire membrilor echipei, atunci când este necesar
- Oferă încurajare membrilor echipei, inclusiv comunicarea obiectivelor echipei și identificarea zonelor pentru noi antrenamente sau verificări de abilități
- Desfășoară întâlniri ale echipei pentru a informa membrii cu privire la cele mai bune practici și așteptările continue
- Gestionați indicatorii cheie de performanță
Cerințe:
- Minim 24 de luni experiență în conducerea echipelor
- Nivel avansat de engleză și una dintre următoarele limbi: franceză/spaniolă
- Abordarea procesuala si intelegerea cerintelor clientilor
- Persoană matură, cu capacitatea de a lucra și de a comunica cu oamenii de la nivelul producției
- Abilitatea de a gândi analitic
- Abilitati interpersonale bune
- Abilități de management al părților interesate interne și externe
- Cunoștințe bune de produs susținute cu abilități excelente de comunicare și prezentare
- Cunoaștere bună a instrumentelor MS Office (Word, Powerpoint, Excel)
- Abilitatea de a antrena și îndruma agenți
- Rezolvarea problemelor complexe și gândirea critică