Prezentarea generală a companiei:
Edgio (NASDAQ: EGIO) este un furnizor de soluții software care oferă experiențe digitale sigure și de neegalat printr-o platformă de livrare, aplicații și streaming integrate perfect. Tehnologia noastră la scară globală și serviciile noastre de experți alimentează brandurile de top din lume cu capacitatea de a oferi oricărui utilizator cea mai rapidă, mai dinamică și fără fricțiuni de educație, divertisment, evenimente și aplicații. Dedicat să ofere clienților o îngrijire de neegalat și să extindă valoarea la fiecare pas, Edgio este un partener de alegere, care generează trafic de internet la nivel mondial pentru a susține cele mai populare emisiuni, filme, sport, jocuri și muzică și site-uri web de încărcare instantanee.
Platforma Edgecast reunește tehnologia de clasă mondială pentru a pregăti, livra, afișa și securiza conținutul – astfel încât utilizatorii să se poată viziona și să se bucure în condițiile lor, iar editorii să poată oferi clienților lor cea mai bună calitate și securitate. Scopul platformei noastre este simplu. Oferă experiențe digitale de ultimă generație pentru utilizatorii pretențioși din ziua de azi, fie că este vorba de emisiunile lor TV preferate, de a ajunge din urmă cu prietenii prin intermediul rețelelor sociale sau de a cumpăra cele mai recente gadgeturi. Construită pe una dintre cele mai mari rețele din lume, platforma noastră se ocupă cu ușurință de apetitul utilizatorilor dvs. pentru conținut media instantaneu, sigur și mereu activ, oricând și oriunde. Edgecast alimentează unele dintre cele mai avansate soluții video, livrare de conținut și securitate de pe web astăzi.
Căutăm un manager de cont tehnic (TAM) energic care să ofere asistență premium și un singur punct de contact pentru clienții noștri principali. Rolul TAM include gestionarea problemelor, coordonarea cu echipele interne și suport orientat către client pentru rețeaua noastră de livrare de conținut Edgecast (CDN), Edgecast Streaming (cunoscut anterior ca „Uplynk”) și alte servicii de conținut web și de securitate. Candidatul de succes va avea o înțelegere și un interes puternic pentru CDN, streaming video și tehnologiile de securitate web pentru a ajuta la îmbunătățirea și sprijinirea serviciilor noastre de securitate video, CDN și web de lider în industrie.
Responsabilitati:
- Acționați ca proprietar tehnic al serviciilor VIP pentru clienți. Sunteți principalul lor partener tehnic pentru a asigura livrarea unei experiențe excelente de servicii. Faceți partener cu proprietarul de vânzări al contului de client VIP pentru a oferi un nivel ridicat de satisfacție cu serviciul Edgecast.
- Abilitatea de a rezolva în mod creativ probleme tehnice complexe și nevoile clienților.
- Oferiți asistență premium și expertiză tehnică clienților de prim rang pentru livrarea de conținut, streaming video și soluții de securitate web.
- Responsabil pentru asistarea atât a echipelor interne, cât și a echipelor de asistență pentru clienți, de la implementarea de noi fluxuri de lucru până la suportul problemelor legate de servicii.
- Abilități superioare organizatorice și interpersonale.
- Un auto-începător care analizează în mod proactiv datele privind performanța clienților și caută mereu să îmbunătățească utilizarea de către client a serviciilor Edgecast
- Responsabil pentru crearea colateralelor de instruire și desfășurarea sesiunilor de instruire, pentru cerințele în curs cu echipele clienților.
- Excelente abilități de prezentare și comunicare, atât în scris, cât și verbal.
- Comunicați starea contului și a proiectului cu echipele interne, inclusiv vânzări, asistență pentru clienți și management de inginerie.
- Adunați și documentați cerințele tehnice pentru caracteristicile solicitate, angajamentele de servicii profesionale și îmbunătățirea produsului
- Colaborați cu echipele de dezvoltare a contului de afaceri pentru a construi relații cu factorii de decizie, contacte de afaceri și influenți.
- Anumite călătorii pot fi necesare pentru a sprijini întâlnirile cu clienții, recenziile trimestriale și alte cerințe adresate clienților. Aceasta variază în funcție de cont, dar este în general mai mică de 20%.
Calificări preferate:
- Experiența anterioară într-un rol de inginerie de vânzări sau de gestionare a contului tehnic reprezintă un plus, de preferință cu un CDN, servicii cloud, platformă video online, streaming video OTT sau companie axată pe securitate web.
- Experiență ca reprezentant de asistență tehnică în gestionarea problemelor legate de protocolul de internet.
- Se preferă peste 2 ani de succes dovedit în domeniul difuzării sau streamingului video, cu toate acestea, vor fi luați în considerare și candidații care îndeplinesc multe dintre aceste cerințe fără această experiență.
- Candidatul ar trebui să fie capabil să descrie formatele de codare video și audio în termeni de rezoluție, frecvență de cadre, mod de scanare, componente video, cadre audio, precum și date auxiliare, cum ar fi subtitrarea, subtitrarea și semnalizarea evenimentelor (SCTE 104/35).
- Familiarizare cu MPEG-2, MPEG-4, HEVC, AC3, AAC, HAAC și alte formate de compresie pentru video și audio.
- Livrare media în timp real prin rețea și formate de ambalare
- Cunoașterea tehnologiilor de codificare și transcodare, inclusiv metodologiile de livrare HLS sau DASH.
- Candidatul trebuie să demonstreze cunoștințe de bază privind tehnologiile de inserare a reclamelor digitale comerciale și să descrie sisteme de inserare a reclamelor digitale vizate.
- Cunoașterea diferitelor tipuri de sisteme de monitorizare pentru video, audio și date. Măsuri de calitate video și audio, cum ar fi valorile de calitate a transportului, QoS, QoE și monitorizarea în timp real pentru a asigura primirea, procesarea, distribuția și livrarea corespunzătoare a serviciilor video.
Calificări suplimentare dorite:
- Este de preferat BS Inginerie Electrică, Informatică sau echivalent, dar nu este obligatoriu. MS Inginerie Electrică sau Informatică este un plus.
- Se preferă cel puțin 2 ani de experiență în lucrul cu Servicii Live TV cu distribuție pe internet, dar vor fi luați în considerare și candidații care îndeplinesc multe dintre aceste cerințe fără această experiență.
- Cunoștințe ample, la nivel înalt, despre arhitecturile Internet. Experiență de lucru cu servere proxy și tehnologii de internet. Bună cunoaștere a ciclului HTTP Request / Response.
- Experienta cu sistemele de operare Unix/Linux si Windows reprezinta un plus.
- Aveți o bună înțelegere a mediilor și arhitecturii web, împreună cu cunoștințe despre HTTP, Antete HTTP, DNS, TCP/IP, Anycast și SSL.
- Abilități de conducere tehnică și management de proiect și capacitatea de a gestiona proiecte în mod independent.
- Abilitatea de a potrivi cerințele de afaceri ale clientului cu capacitățile produsului.
Oameni inspirați. Rezultate extraordinare.
La Edgio ne angajăm să creăm și să oferim experiențe digitale de clasă mondială. Valorile noastre de bază acționează ca o busolă care ne asigură că rămânem pe un curs care ne dă putere să creăm valoare de neegalat pentru clienții noștri, rezultate extraordinare pentru acționarii noștri și să vă inspire în munca pe care o desfășurați.
Valorile noastre sunt în centrul a tot ceea ce facem; ele sunt fundamentul culturii noastre performante. Proprietatea înseamnă că ne concentrăm pe jobul care este cel mai solicitat, tratând timpul și resursele ca fiind prețioase ca și cum ar fi afacerea ta. Cu un accent laser pe Performanță , obținem rezultate extraordinare printr-o muncă care este planificată și gestionată. Suntem obsedați de clienți , le acordăm toată atenția noastră, ei plătesc pentru asta. Prima noastră echipă se angajează radical în colaborare, încredere, feedback, responsabilitate și performanță. Prin Design , creăm experiențe mai bune prin simplitate și eficiență.
Prima noastră echipă este importantă pentru noi. Iată câteva dintre beneficiile la care vă puteți aștepta:
- Compensație competitivă: salariu de bază și beneficii care sunt concepute pentru a fi echitabile și competitive pe piață.
- Recompense pentru performanță totală: programe de stimulare care oferă recompense excepționale pentru performanță excepțională.
- Program generos de recompensare a bonusului de recomandare a angajaților.
- Oportunități de dezvoltare a angajaților: căi de creștere și coaching concepute pentru a ajuta prima noastră echipă să își atingă potențialul maxim.
- Modelul nostru de la distanță vă permite să lucrați acolo unde sunteți cel mai productiv personal.
- O forță de muncă diversă și globală.
Această fișă a postului nu este un rezumat complet al îndatoririlor sau responsabilităților. Îndatoririle sau responsabilitățile postului se pot schimba cu sau fără notificare prealabilă.