Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Oportunitatea noastră interesantă
Acest post este responsabil pentru coordonarea, gestionarea și execuția activităților de întreținere proactive și reactive care necesită nivelul de suport pentru operațiuni de nivel 2. Acest lucru va asigura că serviciile furnizate clienților sunt disponibile în mod continuu și funcționează la nivelurile de performanță ale acordului de nivel de servicii (SLA)!
Veți
dezvolta și menține soluții bazate pe candidați de cazuri de utilizare a automatizării.
Investigați posibila sursă de probleme pentru componentele de automatizare.
Îmbunătățiți și conduceți procesele de recuperare.
Oferiți expertiză în domeniu echipei de automatizare și analiză pentru a sprijini cazurile de utilizare pentru analiză și automatizare
. Dezvoltați, mențineți și îmbunătățiți metodologiile automate de livrare a serviciilor.
Efectuați o analiză a tendințelor pentru a detecta în mod proactiv posibilele eșecuri. Acest lucru va asigura restaurarea și repararea ca urmare a propriei analize sau atunci când sunt solicitate de operațiuni automate sau de procese ale funcției de serviciu de asistență în domeniu.
Garantați că Ericsson furnizează o soluție tehnică în conformitate cu cererea de modificare convenită (specificația) și în cooperare cu clientul, asigurând că modificările sunt implementate cu acuratețe fără a provoca niciun impact negativ asupra disponibilității serviciului
.
și proactiv
Disponibilitate la apel 24x7 într-un sistem de rotație a echipelor
Flexibil și receptiv la schimbarea tiparelor de lucru și a cerințelor
Capabil să lucreze sub presiune.
Abordare deschisă pentru rezolvarea problemelor
Abordare metodică a muncii
Trebuie să fiți capabil să lucrați la termene strânse
Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să aveți o
diplomă în inginerie, de preferință în electronică, informatică, telecomunicații sau echivalent
. O înțelegere solidă a arhitecturii de rețea în tehnologiile 2G, 3G, 4G și 5G. Cunoștințe de nivel înalt de rețea de bază PS: SGSN-MME, EPG, DSC, lucrări IP, PCRF, vSAPC, WMG, DEA, AMF, SMF/UPF
Cunoștințe de telecomunicații mobile cu principii de comutare de telefonie, rețele de transport, rețele de acces, concept de trafic, telecomunicații rețele și semnalizare, fluxuri de voce și date, servicii cu valoare adăugată
formule KPI, degradare KPI și depanare KPI
Capacități analitice și de sinteză
Cunoștințe solide despre operarea și depanarea echipamentelor de telecomunicații multifurnizatoare.
Bună înțelegere a tehnologiilor de învățare automată, inteligență artificială și cloud. Cunoaștere
solidă a scripturilor
. Cunoaștere detaliată a serviciilor și a segmentării clienților
. Performanța rețelei de bază și de acces/parametrii de configurare și interpretarea și utilizarea acestora.
Experiența în automatizare este o necesitate strategică, asumați-vă asumarea pentru a oferi servicii pe care clienții noștri le apreciază și vor promova
Beneficiile
25 de zile de vacanță/an.
Asigurari medicale si de viata.
Mentorarea planului de carieră.
Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson.
Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
Abonament la sală (disponibil în beneficii flex împreună cu o serie de alte opțiuni);
Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil);
In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.