Technical Consultant AdvancedPay

Scopul postului și obiectivele cheie

Pentru departamentul nostru de servicii pentru clienți, căutăm specialiști AdvancedPay cu experiență pentru sprijinul continuu al clienților noștri existenți.

Îndatoriri/Sarcini cheie
  • Analizarea activităților în vederea definirii specificațiilor pentru construirea de sisteme eficiente, capabile să răspundă cerințelor utilizatorilor
  • Configurarea consolei de administrare a utilizatorilor în PAISY (Patronus, Web), ADP Report & ADP Archiv (DM)
  • Oferiți suport clienților interni și externi în întrebări referitoare la salarizare și subiecte de resurse umane în cadrul sistemului PAISY
  • Inregistrarea si clarificarea solicitarilor clientilor in Siebel CRM
  • Analizați efortul implicat în rezolvarea/implementarea modificărilor solicitate și furnizați estimări
  • Oferiți soluții tehnic precise și durabile problemelor raportate de client și documentați-le pentru referințe viitoare
  • Asigurați-vă că funcționalitatea implementată este testată temeinic și livrată la timp
  • Ajută la îmbunătățirea continuă a serviciului de asistență pentru a menține un nivel ridicat de satisfacție a clienților.
  • Efectuați instruirea utilizatorilor (Web)
  • Configurarea tipurilor de timp și salariu pentru clienții noștri software
  • Implementarea proiectelor de resurse umane în mediul PAISY, de ex. Optimizarea Tipurilor de salariu și a stilurilor de interval de timp
  • Sprijinirea experților tehnici prin executarea sarcinilor tranzacționale prin ADP Report (de exemplu, crearea de rapoarte bazate pe șabloane existente)
  • Validarea și crearea/adaptarea rapoartelor individuale în sistemul ADP Report
  • Sprijiniți echipa de dezvoltare în timpul fazei de dezvoltare a produsului (desfășurarea de teste pre-lansare în mediu de staging pentru a detecta erori/diferențe tehnice sau funcționale înainte de lansarea în producție)
  • Mențineți și contribuiți la biblioteca Knowledge Base
  • Oferirea de consiliere clienților pentru optimizarea utilizării produsului
  • Abilitatea de a influența și ghida clienții către cele mai bune practici ADP și adoptarea soluției standard
Educație și experiență

Educație: diplomă de licență

Experiență de lucru: 3+ ani de experiență (Serviciul clienți reprezintă un avantaj suplimentar)

Cunoștințe
  • Capacitate multilingvă: Fluent (B2-C1) în limba germană și engleză
  • Experienta in parametrizarea PAISY de dorit
  • Experiență în prelucrarea datelor
  • Experiența de lucru cu Sisteme Informaționale HR / Sisteme CRM va constitui un avantaj
  • Cunoștințe despre salarizare și managementul timpului
  • Cunoașterea impozitului pe venit german, a asigurărilor sociale și a muncii
  • Experienta in parametrizarea sistemelor de salarizare
  • Conștientizarea poziționării produsului pe piață
  • Cunoașterea proceselor de resurse umane dintr-o companie
  • know-how general IT; înţelegere tehnică
  • Cunoștințe resurse umane
  • Aptitudini
    • Excelente abilități de comunicare și empatie
    • Bogat în idei și proactiv
    • Abilitatea de a lucra atât independent, cât și ca jucător de echipă, cu o atitudine pozitivă
    • Se străduiesc și lucrează pe cont propriu
    • Personalitate persuasivă
    • De încredere
    • Orientat spre soluție și implementare
    • Entuziast
    • Asertivitatea
    • Rezistent la stres
    Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

    Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

    Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?