Despre Idemia:
Identitatea a devenit vitală în lumea în care trăim astăzi. Ambiția IDEMIA este de a contribui cu ceva pozitiv lumii, oferind o identitate oricărui individ de pe planetă și de a o asigura.
Oferim un mediu sigur și de încredere atât pentru cetățeni, cât și pentru consumatori, pentru a-și desfășura activitățile critice zilnice (cum ar fi plata, conectarea, călătoria, votul sau accesul în spații publice sau private), atât în lumea reală, cât și în cea digitală.
Cifre cheie:
- Cu 15.000 de angajați în întreaga lume ( 200 în România), IDEMIA deservește clienți din 180 de țări.
- 1.800 de instituții, inclusiv majoritatea celor mai mari bănci din lume, au încredere în noi și până la 2 milioane de carduri sunt digitalizate lunar în portofelele digitale majore (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay).
- 500 de operatori de telefonie mobilă, inclusiv operatori de telefonie mobilă de top din întreaga lume, au încredere în noi, iar noi și am obținut 90 de câștiguri majore în platformele de gestionare a abonamentelor eSIM.
- Am implementat cu mândrie aproape 5 milioane de dispozitive biometrice în întreaga lume
- Am automatizat peste 30 de milioane de treceri anuale de pasageri și suntem numărul 1 în sistemele biometrice ale poliției
Pre-vânzare
- Interfata principala pentru subiectul tehnic legat de card/solutie intre client si IDEMIA
- Acționați proactiv pentru a înțelege nevoile tehnice ale clienților și pentru a identifica potențialul card/soluție în legătură cu foaia de parcurs pentru produse IDEMIA
- Faceți lobby și sensibilizați clienții cu privire la produsele și serviciile IDEMIA
- Asigurarea feedback-ului către Product Business Line cu privire la caracteristicile tehnice cerute de client pentru a ajuta la definirea foii de parcurs pentru produse IDEMIA, în deplină coordonare cu echipa de vânzări și marketing
- Oferă suport tehnic continuu canalelor de vânzări/distribuție și contribuie la pregătirea prezentărilor de vânzări, a răspunsurilor la licitație și a propunerilor
- Efectuați instruire și prezentare a produsului către client
- Oferiți rapoarte consolidate precise săptămânal
Misiune post-vânzare
- Menține o relație strânsă cu omologul tehnic al clientului. Implicarea constantă în revizuirea specificațiilor produsului pentru a promova și a influența următoarea evoluție a produsului.
- Asistență la reclamația de calitate din partea clientului cu privire la bunurile livrate prin depanarea locală de prim nivel. Susține echipa de calitate în soluționarea problemei și coordonează răspunsul/comunicarea către client • Oferă suport ad-hoc altor consultanți tehnic
- Furnizați rapoarte săptămânale concise
Misiune de management de proiect
- Definiți specificația cerințelor funcționale (FRS) pentru orice aplicație sau proiect de card cu clientul
- Gestionați procesul de selecție a produsului. Asigurați-vă că produsul potrivit este selectat pentru a se potrivi cu cerințele clientului prin utilizarea Ghidului de produse din Product Business Line și cu o aliniere adecvată cu Biroul de prețuri și echipa de cerere.
- Gestionați livrarea completă a proiectului cardului SIM (e/U). În acest caz, TC deține următoarele specificații:
- Specificații electrice
- Specificații optice/grafice
- Operă de artă
- Format de fișier de intrare/ieșire și generare de date
- Specificații de ambalare și îndeplinire
- Coordonarea proiectului cu Centrul de Excelență Tehnică pentru EP, BAP și dezvoltarea aplicațiilor
- Reprezentați intern clientul pentru a vă asigura că orice livrare și comunicare sunt coerente cu așteptările principale ale clienților
- Efectuați validarea cardului Test/BAP, atât intern, cât și extern, cu clientul la fața locului – include pregătirea cardurilor de testare, testare, primul nivel de investigație, luare urme, reproducere problemele găsite.
- Oferiți aprobarea/semnarea proiectului tuturor departamentelor relevante
- Gestionați toate proiectele de migrare în contul alocat