Conducerea de posibilități infinite într-o organizație globală diversificată
Viitorul este ceea ce îl facem.
Când vă alăturați Honeywell, deveniți un membru al echipei noastre globale de gânditori, inovatori, visători și realizatori care fac lucrurile care fac viitorul. Asta înseamnă să schimbăm modul în care zburăm, să alimentem avioanele într-un mod ecologic, să păstrăm clădirile inteligente și în siguranță și chiar să facem posibilă respirația pe Marte.
Lucrul la Honeywell nu înseamnă doar dezvoltarea unor lucruri interesante. De aceea, toți angajații noștri beneficiază de acces la oportunități dinamice de carieră în diferite domenii și industrii.
Ești gata să ne ajuți să facem viitorul?
Avem oportunitatea ca un Specialist Suport Tehnic - Stagiu să se alăture echipei noastre de Soluții de Siguranță și Productivitate din București. Specialistul de asistență tehnică este clientul principal cu care se confruntă contactul de asistență tehnică pentru clienți, atât externi, cât și interni. Responsabilitatea principală este de a ajuta clienții să rezolve probleme tehnice și să răspundă la orice întrebări despre caracteristicile și capabilitățile produselor.
Specialist suport tehnic - Responsabilitati de stagiu
- Diagnosticare la distanță, depanare, analiza și rezolvarea problemelor de asistență;
- Urmează procesele și procedurile stabilite pentru a oferi suport clienților prin toate canalele contractate (telefon, e-mail);
- Lucrează eficient cu alte conduceri și clienți pentru a rezolva rapid problemele pe măsură ce apar;
- Înregistrați corect toate informațiile în sistemul de management al problemelor;
- Aduceți problemele la contactele adecvate în timp util și asigurați-vă că utilizatorii finali sunt conștienți de modificările la așteptările inițiale, în conformitate cu liniile directoare procedurale;
- Asistență QA în furnizarea de instruiri privind conturile specifice și auditarea apelurilor și a cazurilor rezultate în urma apelurilor;
- Ajută administratorii de mobilitate în crearea și întreținerea sistemului KM al biroului de asistență, asigurând informații exacte și actualizate și la compilarea RCA în caz de întrerupere;
- Reprezintă compania într-o manieră profesionistă și de afaceri și comunică eficient cu clienții și alți membri ai echipei;
- Îndeplinește alte sarcini conexe, așa cum i-au fost atribuite.
Calificări
- Să fii student/un student în ultimul an (licență, master, doctorat);
- O expunere la MS Office;
- Bune abilități de comunicare;
- Cunoștințe excelente de limba engleză.
Noi oferim
- Plan medical oferit de Omniasig;
- Bugetul pentru schema de beneficii flexibilă care poate fi utilizată pentru călătorii, sport, program stomatologic și altele;
- Bugetul de transport și carduri de combustibil;
- Asigurare pentru accidente de călătorie de afaceri;
- Plan de pensii contributiv definit voluntar;
- Alocație de masă;
- Vacanțe plătite și timp liber Angajaților Honeywell li se oferă vouchere de Crăciun și Copii, precum și diferite ajutoare pentru familie.
Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine.
Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap.
Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la procesul de solicitare a unui loc de muncă sau la interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare.
Informații suplimentare
- ID POST: req379292
- Categorie: Inginerie
- Location: 3 George Constantinescu,,Upground building, 5th floor (entrance A) District 2,Bucharest,BUCURESTI,020339,Romania
- Neexceptat
Inginerie (EMEA)