Technical Customer Success Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Netskope


Astăzi, există mai multe date și utilizatori în afara întreprinderii decât în ​​interior, ceea ce face ca perimetrul rețelei așa cum îl cunoaștem noi să se dizolve. Ne-am dat seama că este nevoie de un nou perimetru, unul care să fie construit în cloud și să urmărească și să protejeze datele oriunde ar merge, așa că am început Netskope pentru a redefini securitatea cloud, rețelei și datelor.


Din 2012, am construit compania de securitate cloud lider pe piață și o cultură premiată, susținută de sute de angajați răspândiți în birourile din Santa Clara, St. Louis, Bangalore, Londra, Melbourne și Tokyo. Valorile noastre de bază sunt deschiderea, onestitatea și transparența și ne-am dezvoltat în mod intenționat structurile de birou deschise și spațiile mari de întâlnire pentru a sprijini și promova parteneriatele, colaborarea și munca în echipă. De la prânzuri cu catering și sărbători de birou până la evenimente de recunoaștere a angajaților (pre și, sperăm, post-Covid) și grupuri profesionale sociale, cum ar fi Awesome Women of Netskope (AWON), ne străduim să menținem munca distractivă, susținătoare și interactivă. Vizitați-ne la Netskope Careers. Vă rugăm să ne urmăriți pe LinkedIn și Twitter@Netskope.


Succesul clienților este vital pentru clienții Netskope - de la integrare până la operaționalizare, echipele noastre sunt foarte concentrate pe sprijinirea clienților în obținerea valorii pe termen lung din platforma noastră. Echipa noastră globală de manageri de succes tehnic pentru IMM-uri (pentru întreprinderi mici și mijlocii) lucrează cu conturile pentru a promova experiența, independența și adoptarea clienților noștri cu Netskope. Folosind o abordare comună, împreună cu evenimente regulate și resurse online, echipa oferă suportul potrivit pentru integrare la momentul potrivit.


În calitate de manager de succes tehnic, veți lucra cu practicienii clienților noștri în domeniul securității în cloud pentru a oferi îndrumări prin folosirea programului nostru Jump Start. După o serie de întâlniri pentru a începe adoptarea, clienții noștri sunt serviți de un grup de IMM-uri TSM-uri cu webinarii, puncte de contact anuale și acțiuni automate pentru a menține clienții productivi și pe drumul cel bun.


Candidații ideali ar trebui să fie capabili să se conecteze rapid cu clienții și să-i ghideze prin abordarea noastră prescriptivă și să aibă un interes real pentru securitatea cloud pentru întreprinderi. Veți fi expertul în apel și veți rămâne la curent cu produsele și caracteristicile Netskope. Pe lângă clienții care sunt în Jump Start, puteți lucra cu escalade, vânzări suplimentare și puncte de contact anuale. Vă veți alătura unei echipe care este, de asemenea, responsabilă pentru găzduirea de seminarii web și de sesiuni deschise de întrebări și răspunsuri. Acest rol are un ritm rapid și se confruntă cu clienții, iar lucrând în grupuri, aveți ocazia să împărtășiți colegilor și să vă dezvoltați setul de abilități.


Responsabilitățile includ


  • Colaborați cu clienții pentru a implementa și operaționaliza soluții de securitate cloud aliniate la business
  • Conduceți clienții prin întâlnirile Jump Start Adoption
  • Răspundeți la îndemnurile automate legate de sănătatea contului și de oportunități, de exemplu escalade sau semne de subutilizare a licențelor.
  • Găzduiește seminarii web pentru clienți pe subiecte precum cele mai bune practici de conducere, raportare, configurarea politicilor
  • Găzduiește sesiuni deschise care îi întâmpină pe clienți să aducă întrebări de discutat
  • Funcționează ca punct tehnic de escaladare pentru toate problemele legate de platforma clienților; responsabil în ultimă instanță pentru execuția planurilor personalizate de ameliorare, în timp ce colaborează cu asistența tehnică pentru a determina rezolvarea rapidă și eficientă a problemelor
  • Deveniți un utilizator Netskope prin stabilirea și menținerea competențelor tehnice și practice în toate aspectele platformei Netskope pentru a conduce toate fazele de adoptare a tehnologiei
  • Înțelegeți modul în care clienții noștri utilizează soluțiile Netskope și recomandăm funcții suplimentare care pot fi valorificate pentru a le crește gradul de securitate
  • Ajutați la identificarea și documentarea practicilor de vârf Netskope și a noilor cazuri de utilizare și asigurați-vă că mediile clienților sunt aliniate
  • Colaborează cu colegii și clienții, funcționând ca un expert în produse de primă linie, concentrându-se pe cele mai bune practici de top, cazuri de utilizare programatice și adoptarea tehnologiei, permițând în același timp autosuficiența utilizatorilor
  • Învățați clienții să devină experți în produse Netskope și direcționați-i către resurse despre noile capabilități sau caracteristici existente pentru a-i ajuta să devină din ce în ce mai autosuficienti
  • Utilizați expertiza în domeniul securității cibernetice pentru a exprima valoarea Netskope pentru clienți și pentru a mapa soluții la obiectivele lor de afaceri și rezultatele dorite
  • Conduceți cu entuziasm sănătatea clienților, alinierea afacerii și valoarea clienților prin identificarea și atingerea scopurilor și obiectivelor clienților
  • Ajutați la activarea activității post-vânzare pentru conturile dvs. prin construirea de relații puternice, cunoașterea platformei, planificarea și execuția
  • Sprijin pentru noi funcții de vânzări și reținere în cadrul clienților existenți
  • Stabiliți „vocea clientului” printr-un feedback clar și concis care ajută Netskope să se alinieze la clienți și să-și îmbunătățească platforma


Cerințele pentru locul de muncă


  • 3+ ani de experiență în tehnologie cibernetică (protecția datelor, operațiuni de securitate, amenințări, riscuri sau gestionarea identității); experiență tehnică pre/post vânzare un plus
  • Abilități tehnice puternice, practice, de preferință în operațiuni cloud și spațiu de securitate cibernetică; abilitățile preferate includ tehnologii de securitate și de rețea, cum ar fi proxy-uri, firewall-uri de generație următoare, SSL/IPSec, VPN-uri, SSO, DLP și gateway-uri de criptare
  • Jucător de echipă proactiv și centrat pe client, care posedă o empatie pentru a stimula loialitatea și adoptarea clienților în spațiul cibernetic
  • Încrezător în furnizarea de sesiuni de activare „unu la mulți”, cum ar fi seminarii web pentru clienți
  • Abilitatea de a influența prin construirea consensului, atât pe plan intern, cât și cu clienții
  • Bilanț de succes în ceea ce privește adoptarea și extinderea produselor prin înțelegerea stării curente a clientului și a poziției de securitate dorite
  • Bilanț de succes de lucru într-un mediu de start-up cu ritm rapid
  • Urmărire excepțională, cu capacitatea de a gestiona cererile simultane și concurente ale clienților într-un mediu cu ritm ridicat


Educaţie


  • Diploma de licență (dorită, dar nu esențială)


Netskope vă respectă confidențialitatea și se angajează să protejeze informațiile personale pe care ni le partajați, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate Netskope pentru mai multe detalii.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Netskope pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Netskope pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Netskope locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?