Technical Project Manager, Professional Services

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Netskope


Astăzi, există mai multe date și utilizatori în afara întreprinderii decât în ​​interior, ceea ce face ca perimetrul rețelei așa cum îl cunoaștem noi să se dizolve. Ne-am dat seama că este nevoie de un nou perimetru, unul care să fie construit în cloud și să urmărească și să protejeze datele oriunde ar merge, așa că am început Netskope pentru a redefini securitatea cloud, rețelei și datelor.


Din 2012, am construit compania de securitate cloud lider pe piață și o cultură premiată, susținută de sute de angajați răspândiți în birourile din Santa Clara, St. Louis, Bangalore, Londra, Melbourne și Tokyo. Valorile noastre de bază sunt deschiderea, onestitatea și transparența și ne-am dezvoltat în mod intenționat structurile de birou deschise și spațiile mari de întâlnire pentru a sprijini și promova parteneriatele, colaborarea și munca în echipă. De la prânzuri cu catering și sărbători de birou până la evenimente de recunoaștere a angajaților (pre și, sperăm, post-Covid) și grupuri profesionale sociale, cum ar fi Awesome Women of Netskope (AWON), ne străduim să menținem munca distractivă, susținătoare și interactivă. Vizitați-ne la Netskope Careers. Vă rugăm să ne urmăriți pe LinkedIn și Twitter@Netskope.


Despre Poziție


Echipa Netskope Global Customer Experience continuă să-și dezvolte practica de management de proiect. Acest rol face parte din echipa Netskope Customer Experience Professional Services.


Responsabilitățile includ


  • Conduceți activitățile de lansare a proiectului: întâlniri interne, crearea declarației de lucru, documentarea planului de proiect pentru clienții de top, de profil.
  • Acționați ca o cale de escaladare pentru proiectele de implementare pentru a reseta și a clarifica așteptările.
  • Supravegheați angajamentele de instalare ale clienților Netskope dintr-o capacitate tehnică de management de proiect.
  • Programați și supravegheați misiunile, raportați despre riscuri, probleme și realizări.
  • Construiți relații puternice cu clienții, partenerii și membrii echipei interne Netskope.
  • Oferiți actualizări regulate ale proiectelor clienților și conducerii Netskope.
  • Gestionați procesele interne legate de clienți în ceea ce privește programarea, finanțele și gestionarea resurselor.


Cerințele pentru locul de muncă


  • 6-8 ani experiență în managementul proiectelor în afaceri de servicii sau în echipă.
  • Experiență anterioară cu soluții de succes pentru clienți și/sau servicii profesionale, inclusiv Financial Force și Gainsight.
  • Experienta in managementul resurselor.
  • Experiență cu software de planificare a proiectelor, plus Smartsheet.
  • Excelente abilități interpersonale de comunicare verbală și scrisă.
  • Abilitatea de a se autogestiona - echipa este distribuită la nivel global.
  • Cunoștințe practice în domeniul securității rețelei și/sau al industriei SaaS.
  • Abilități competente de a prezenta programe complexe și de urmărire.
  • Vocea calmului în haos și capacitatea de a prospera cu priorități concurente.


Preferințe


  • Experiență tehnică în implementarea securității rețelei și/sau a soluțiilor bazate pe SaaS.
  • Servicii profesionale sau experiență de succes a clienților.
  • Bilanț de succes în colaborare cu companii Fortune 500.
  • Bilanț de succes în cadrul unei porniri de succes.


Educaţie


  • Licențiat


Netskope vă respectă confidențialitatea și se angajează să protejeze informațiile personale pe care ni le partajați, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate Netskope pentru mai multe detalii.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Netskope pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Netskope pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Netskope locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?