Fa cunostinta cu echipa
Hitachi Vantara, o subsidiară deținută în totalitate de Hitachi, Ltd., ne ghidează clienții de la ceea ce este acum la ceea ce urmează, rezolvându-și provocările digitale. Lucrând alături de fiecare client, aplicăm capacitățile noastre industriale și digitale de neegalat datelor și aplicațiilor lor, pentru a beneficia atât de afaceri, cât și de societate. Peste 80% dintre cei din Fortune 100 au încredere în Hitachi Vantara pentru a-i ajuta să dezvolte noi fluxuri de venituri, să deblocheze avantaje competitive, să scadă costurile, să îmbunătățească experiența clienților și să ofere valoare socială și de mediu.
Ce vei face
Ca parte a Centrului nostru de asistență globală (GSC), veți avea capacitatea de a lucra cu experți din industrie în aproape fiecare aspect al tehnologiei IT și OT. De la soluții de cloud public/privat/hibrid, soluții de analiză a datelor, soluții de supraveghere video bazate pe LIDAR și tot ce este între ele. Suntem o echipă orientată către clienți, cu o pasiune pentru a oferi o experiență de asistență de vârf în industrie.
Rolul
Această persoană va fi membru al echipei noastre globale GSC Nivel II. Această echipă este responsabilă pentru rezolvarea celor mai solicitante și complexe probleme tehnice pe care le pot întâlni clienții noștri și necesită o cunoaștere profundă a tehnologiilor end-to-end de centre de date. Echipa lucrează îndeaproape cu diverse grupuri interne și partenere de Inginerie și Dezvoltare pentru a oferi clienților noștri cea mai eficientă analiză și soluție posibilă în scenarii de înaltă presiune. Această echipă poate influența, de asemenea, direcția produselor noastre, oferind informații direct grupurilor noastre de Inginerie și Dezvoltare legate de observațiile văzute și feedback-ul clienților.
Responsabilitati
- Oferiți soluția finală problemelor tehnice ale clienților într-un format clar și ușor de înțeles.
- Furnizați actualizări consecvente în timpul investigației problemelor tehnice atât persoanelor de contact interne, cât și externe.
- Comunicați cu echipa de management asupra problemelor critice care necesită atenție imediată.
- Acționați ca mentor în timp ce asistați echipa GSC de nivel 1.
- Menține conștientizarea industriei cu privire la tehnologia emergentă.
- Participați la formare continuă pentru a menține abilitățile tehnice.
- Capabil să efectueze munca în schimburi pentru a include nopțile, weekendurile și standby la gardă.
Educație și/sau experiență
- Diplomă de licență sau educație formală echivalentă și/sau experiență de lucru.
- Minim 5 ani de experiență cu o organizație de asistență post-vânzare care sprijină soluții de clasă enterprise.
- Etic și onest din toate punctele de vedere.
Aptitudini necesare
- Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă.
- Abilități puternice de rezolvare a problemelor și depanare.
- Abilitatea de a depana probleme, inclusiv stocare, calcul, sistem de operare, comutare etc.
- Abilitatea de a crea și furniza planuri de recuperare și acțiuni corective.
- Cunoașterea arhitecturii Block Based Storage Array.
- Cunoașterea arhitecturii de stocare bazată pe fișiere.
- Cunoștințe RAID și SCSI.
- Cunoașterea rețelelor IP și FC.
- Cunoștință în unul sau mai multe sisteme de operare majore și tehnologii de virtualizare, cum ar fi Linux, Windows, VMware, KVM.
- Cunoștințe și experiență cu unul sau mai multe dintre următoarele: DevOps, Containers, Programare (Python, RESTAPI etc.).
- Cunoașterea tehnologiilor cloud precum AWS, Azure, Kubernetes.
- Abilități puternice de service clienți.
- Istoric în crearea de articole de bază de cunoștințe bazate pe diverse soluții prezentabile publicului intern și extern.
- Experiență în mentorat colegilor.
- Responsabilitate dovedită în preluarea dreptului de proprietate asupra cazurilor escaladate.
- Experiență anterioară în conducerea conversațiilor tehnice cu clienți interni/externi, fie personal, virtual sau telefonic.
- Automotivat cu dragoste pentru învățare.
Compania noastră
Hitachi Vantara face parte din familia Global Hitachi. Echilibrăm inovația cu o cultură deschisă, prietenoasă și susținerea unei companii-mamă de lungă durată, cunoscută pentru reputația sa etică. Îndrumăm clienții de la ceea ce este acum la ce urmează, deblocând valoarea datelor și aplicațiilor lor pentru a-și rezolva provocările digitale, obținând rezultate care beneficiază atât de afaceri, cât și de societate.
Oamenii noștri sunt cel mai mare atu al nostru, ei ne conduc avantajul inovației în timp ce ne străduim să oferim un loc de muncă flexibil și colaborativ în care să poată prospera. Diversitatea de gândire este binevenită, iar baza noastră de angajați este reprezentată de mai multe comunități active ale grupului de resurse pentru angajați. Oferim pachete de beneficii de vârf în industrie (muncă flexibilă, pensie generoasă și asistență medicală privată) și promovăm o cultură creativă și incluzivă. Dacă conducerea unei schimbări reale îți dă un sentiment de mândrie și ești pasionat să promovezi binele social, ne-ar plăcea să auzim de la tine.
Valorile noastre
Ne străduim să creăm un mediu incluziv pentru toți și suntem deschiși să luăm în considerare munca la domiciliu, orele comprimate/flexibile și aranjamentele flexibile. Luați legătura cu noi pentru a explora modul în care am putea să vă satisfacem nevoile specifice.
Cu rădăcinile japoneze de peste 100 de ani, cultura noastră se bazează pe valorile companiei noastre mamă exprimate ca spiritul Hitachi.
Suntem mândri să spunem că suntem un angajator cu șanse egale și salutăm toți solicitanții de angajare fără a fi atenți la rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, origine națională, statut de veteran sau dizabilitate.
Wa – Armonie, încredere, respect
Makoto – Sinceritate, corectitudine, onestitate, integritate
Kaitakusha-Seishin – Spirit de pionierat, provocare