Technical Support Associate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce veți face

În calitate de asociat de asistență tehnică, veți fi însărcinat să răspundeți la cazurile create de clienți și să lucrați cu echipele interne pentru a conduce cazul la rezolvare. Avem nevoie de o persoană orientată către client, care să fie entuziasmată de tehnologie și să iubească interacțiunea cu oamenii. Veți răspunde la întrebările de asistență în primul rând prin e-mail, dar veți ține și apeluri cu clienții noștri pentru a ajuta la rezolvarea problemelor acestora și pentru a-i educa cu privire la Produsele noastre. Veți fi vocea clientului în întreaga companie și veți ajuta echipele noastre de succes în a oferi clienților noștri o experiență de cinci stele.

În calitate de asociat de asistență tehnică, veți face acest lucru

  • Rezolvați întrebările clienților, recomandați soluții și ghidați utilizatorii de produse prin caracteristici și funcționalități.
  • Răspundeți la întrebările clienților într-un mod prompt și precis, în primul rând prin e-mail sau conferință web
  • Identificați nevoile clienților și ajutați clienții să optimizeze produsul
  • Colaborați cu echipa de succes pentru clienți pentru a îmbunătăți experiența clienților în utilizarea produselor ComplyAdvantage
  • Analizați și raportați defecțiunile produselor și lucrați cu echipele interne în legătură cu problemele clienților
  • Urmăriți clienții pentru a vă asigura că problemele lor tehnice sunt rezolvate
  • Adunați feedback-ul clienților și împărtășiți echipelor noastre de produse, vânzări și marketing
  • Partajați solicitări de funcții și soluții eficiente cu membrii echipei
  • Fii vocea clientului pentru echipa mai largă

Despre dvs.

În calitate de asociat de asistență tehnică, veți face acest lucru

  • Aveți o experiență în utilizarea software-ului de birou de asistență și a instrumentelor de asistență de la distanță
  • Dați dovadă de răbdare și rămâneți calm sub presiune, chiar și atunci când vă ocupați de cazuri dificile
  • Fiți orientați către detalii, asigurându-vă că clienții au o experiență grozavă
  • Au capacitatea de a face mai multe sarcini
  • Aveți abilități excelente de comunicare și de rezolvare a problemelor

Frumos de a avea:

  • În mod ideal, aveți experiență anterioară în efectuarea de interogări la baze de date
  • Să fiți familiarizat cu industria noastră, deși aceasta nu este o cerință necesară
  • În mod ideal, veți fi expus la Restful API, GitLab, AWS, Jira și Confluence

Impactul pe care îl veți avea

Rolul de asistent de asistență tehnică este unul dintre cele mai importante roluri pentru clienții noștri, deoarece îi ajutați să îi susțineți cu orice întrebări și probleme. Din acest motiv este unul dintre cele mai importante roluri la ComplyAdvantage.

Despre noi

ComplyAdvantage este principala sursă a industriei financiare de date și tehnologie de detectare a riscului de criminalitate financiară bazată pe inteligență artificială. Misiunea noastră este de a neutraliza riscul de spălare a banilor, finanțare a terorismului, corupție și alte infracțiuni financiare.

Peste 1000 de companii se bazează pe noi pentru a înțelege riscul cu cine fac afaceri prin singura bază de date globală, în timp real, de oameni și companii. Soluțiile noastre identifică zilnic mii de evenimente de risc din milioane de puncte de date structurate și nestructurate.

Avem patru hub-uri globale în New York, Londra, Singapore și Cluj-Napoca și suntem susținuți de Goldman Sachs, Ontario Teachers, Index Ventures și Balderton Capital.

Din 2014, am strâns peste 100 de milioane de dolari în finanțare, iar doar în 2022 a crescut cu peste 40% la peste 500 de oameni la nivel global. În următoarele 12 luni, pe măsură ce veniturile noastre vor crește, intenționăm să creștem la 600.

Nicio luptă împotriva criminalității nu este completă fără valorile potrivite și le luăm pe ale noastre foarte în serios!

Concentrați-vă pe echipă - Suntem colaborativi, umani și umili

Kaizen - Suntem curioși, proactivi și agili

. Oferim rezultate - Suntem tenace, responsabili și concentrați

Putem învinge criminalitatea financiară doar dacă avem oamenii potriviți cu valorile potrivite și ne angajăm să investim în oameni pasionați, experți în domeniul lor. Cultura și mediul nostru de lucru nu sunt pe măsură. Nu ne crezi? Vezi ce au de spus angajații noștri pe Glassdoor.

Ce este pentru tine?

  • Intervalul salarial pentru acest post este de la 60.000 la 68.000 lei brut pe an. Dacă așteptările dvs. salariale sunt mai mari, vă rugăm să ne contactați și putem discuta despre alte posibile opțiuni de rol
  • Echitate, deoarece vrem să aveți o parte din ceea ce construim
  • Politica de concediu nelimitat - Echilibrul dintre viața profesională și viața personală și concentrarea asupra bunăstării noastre sunt esențiale pentru a ne menține performanța optimă.
  • Lucru hibrid - Vrem să găsiți un echilibru și să fiți acolo unde vă descurcați cel mai bine. Vei lucra cu managerul tău pentru a conveni asupra a ceea ce este mai bine pentru tine și echipa ta.
  • De asemenea, vei primi un buget anual de 1215 RON pentru a-ți amenaja biroul de acasă
  • Oportunitatea de a lucra la proiecte inovatoare cu oameni inteligenți, care au o idee similară, care sunt dornici să-și împărtășească cunoștințele și să se îmbunătățească continuu
  • Bugetul anual de învățare de 10.450 de lei (proratat în funcție de data de începere) pentru a vă stimula performanța și dezvoltarea carierei
  • Bugetul de lucru de acasă
  • Tichete de Masa 30 RON/ Zi
  • Acces la un program de asistență pentru angajați (Atlas)
  • Asigurare medicala

Ce se va întâmpla în continuare

  • Aplicația dvs. va fi examinată
  • Dacă reușește, un membru al echipei Talent vă va suna
  • Dacă aveți succes, veți intervieva cu managerul de linie
  • Dacă aveți succes, veți finaliza o scurtă sarcină și veți prezenta aceasta unui panou, astfel încât să vă putem vedea în acțiune
  • Dacă aveți succes, veți intervieva cu un membru senior al echipei
  • Dacă aveți succes, veți primi o ofertă
  • Dacă acceptați oferta, atunci vor avea loc verificări înainte de angajare
  • Veți începe la ComplyAdvantage!

La ComplyAdvantage, diversitatea alimentează racheta noastră, iar angajamentul nostru față de incluziune în funcție de rasă, gen, vârstă, religie, identitate și experiență ne face să mergem înainte în fiecare zi. Îi încurajăm pe toți să aplice și să aspirăm să ia în considerare fiecare cerere în mod corect.

Vom trata informațiile dumneavoastră în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Pentru mai multe informații, vă rugăm să faceți clic aici.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ComplyAdvantage pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ComplyAdvantage pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ComplyAdvantage locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?