Technical Support Engineer – CEE Digital Channels, Bucharest/Iasi

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm un inginer de asistență tehnică care să se alăture echipei noastre CD&IO CE&EE - Canale digitale . Pe acest rol vei avea șansa de a lucra într-un grup bancar internațional de top, de a construi pe diversitatea rădăcinilor sale locale puternice, având posibilitatea de a vedea Agile și DevOps în acțiune. În cadrul echipei CEE Digital Channels, veți avea expunere la Framework-uri moderne precum ReactJS, OSGI, Spring Boot, Microservices, OpenShift, stabilind baze solide pentru o dezvoltare profesională în zona IT.


Ce vei face în acest rol?


Sarcini cheie:

• Gestionarea zilnică a incidentelor și prioritizarea și rezolvarea problemelor de producție, managementul problemelor cu identificarea cauzei principale, analiza performanței, disponibilitatea serviciilor (procese ITIL);

• Lucrează îndeaproape cu Dezvoltare, QA, Release Management și alte departamente pentru a rezolva probleme de mare complexitate;

• Producerea și menținerea documentației (documente de cunoștințe, analiza cauzei principale, rapoarte de incidente, diverse alte rapoarte);

• Monitorizează starea serviciului/aplicațiilor și asigură detectarea timpurie a defecțiunilor de producție folosind Spunk, Dynatrace;

• Asigurarea asistenței adecvate în timpul instabilității producției (organizarea și ghidarea sălilor de război, conducerea investigațiilor, angajarea altor structuri necesare, escalade);

• Creați și mențineți alerte și tablouri de bord folosind Splunk și Dynatrace;

• Acționează ca un punct de escaladare pentru Client/alte departamente pentru a accelera rezolvarea problemelor;

• Oferirea de instruire și consultanță clienților noștri;

• Propune proactiv soluții pentru îmbunătățirea KPI-urilor de servicii;

• Înțelegerea peisajului tehnologic complex al arhitecturii multistrat și sprijin pentru identificarea punctelor slabe.


Ce așteptăm de la tine?


Calificări:

• Licență în Tehnologia Informației sau echivalent;

• Trebuie să aibă abilități bine dezvoltate de depanare și, de preferință, un fundal de suport;

• Capacitatea de a evalua detalii, documentație, jurnalele, de a testa/replica problema și de a lucra cu date incomplete sau ambigue pentru a remedia problemele;

• Familiaritatea cu aplicațiile bazate pe web, înțelegerea problemelor de performanță, diagnosticarea și rezolvarea problemelor;

• Cunoașterea bazei de date Oracle, PL/SQL, XML, sisteme de operare (bazate pe UX), protocoale de internet și rețele de calculatoare. Un plus: Service Now, SPLUNK, Dynatrace; deschis către noile tehnologii;

• Experienta in lucrul si furnizarea de suport in medii 24x7;

• În timpul turei de gardă, dornici să lucreze conform sarcinilor în ture, inclusiv în weekend și orele neconvenționale și sărbători;

• Bune abilități de limba engleză verbală și scrisă.


Personalitate și abilități soft:

▪ Abilitatea de a lucra într-un mediu de înaltă presiune și de multe ori schimbarea contextului, cu accent pe satisfacția clienților și angajamentele față de termenele limită;

▪ Bune abilități de comunicare;

▪ Bune abilități de rezolvare a problemelor, dornici să înțeleagă fluxurile și sistemele E2E;

▪ Cu minte deschisă, care învață rapid.


Oferta noastră pentru tine?

▪ Program de lucru flexibil;

▪ Posibilitatea de a lucra la distanta 2 zile/saptamana;

▪ Un mediu de lucru profesionist, dar totuși prietenos;

▪ Acces la platforma noastră de beneficii cu un buget dedicat pe care îl vei putea folosi, pentru a alege cele mai potrivite beneficii pentru tine;

▪ Servicii de asistență medicală de la unul dintre furnizorii conveniți (3 opțiuni potențiale);

▪ Vacanțe acordate în funcție de experiența dumneavoastră de lucru (21 până la 25 de zile);

▪ Carieră într-un grup bancar internațional, bazată pe diversitatea puternicelor sale rădăcini locale;

▪ Mediu dinamic, plin de oportunități în creștere;

▪ Îmbunătățirea cunoștințelor și abilităților, punând baze solide pentru o dezvoltare profesională în domeniul IT al industriei financiare.


UniCredit se angajează să creeze un mediu divers și este mândru că este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, genetică, dizabilitate, vârstă.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?