Technical Support Engineer - Data Movement

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Microsoft are misiunea de a da puterea fiecărei persoane și fiecărei organizații de pe planetă să realizeze mai mult. Cultura noastră este centrată pe îmbrățișarea unei mentalități de creștere, pe o temă a excelenței inspiratoare și pe încurajarea echipelor și a liderilor să aducă tot ce e mai bun în fiecare zi. Făcând acest lucru, creăm inovații care schimbă viața, care afectează miliarde de vieți din întreaga lume. Ne puteți ajuta să ne îndeplinim misiunea.

Cu peste 15.000 de angajați în întreaga lume, organizația Microsoft Customer Experience and Success (CEnS) este responsabilă pentru strategia, proiectarea și implementarea experienței clientului Microsoft end-to-end. Această organizație nou extinsă reflectă ambiția Microsoft de a fi cunoscută ca o companie cu experiența clienților, asigurându-ne că misiunea noastră Microsoft de a împuternici fiecare persoană și fiecare organizație de pe planetă să realizeze mai mult este posibilă prin încântarea clienților și depășirea constantă a așteptărilor acestora în fiecare interacțiune printr-o interacțiune conectată. experienta clientului.

Microsoft are o oportunitate extraordinară de a depăși așteptările clienților și de a spori loialitatea și încrederea clienților, ceea ce duce la o mai mare satisfacție, reținere și creștere. Organizația CEnS caută oameni cu pasiune pentru a oferi succesul clienților pentru a ne ajuta să construim un viitor în care clienții să vină la noi, nu numai pentru că oferim produse și servicii de vârf în industrie, dar și pentru că oferim o experiență diferențiată și conectată pentru clienți, care este înrădăcinată în angajamentul nostru de a oferi rezultate pentru clienți.

Inginerii de asistență (SE) servesc drept resurse tehnice de primă linie pentru clienții și partenerii Microsoft prin telefon, e-mail sau web. Aceștia oferă valoare unică prin rezolvarea în mod colaborativ și reactiv a problemelor clienților, oferind consiliere proactivă de asistență, contribuind la calitatea și îmbunătățirea produsului și creând active de auto-ajutorare pentru a ajunge la mai mulți clienți. Veți face parte dintr-o echipă responsabilă pentru furnizarea unei experiențe remarcabile de asistență tehnică clienților noștri de afaceri. De la identificarea problemelor până la rezolvarea completă, veți deține și gestionați experiența clienților prin telefon și web. Când este necesar, veți colabora cu alții pentru a implica experți în domeniu, Inginerie (Grupuri de produse) sau Management. Munca ta de zi cu zi va consta atât în ​​a oferi expertiză tehnică (fie pe cont propriu sau prin implicarea colegilor tăi), cât și în a fi un excelent comunicator și un profesionist orientat spre servicii. Vi se va oferi oportunitatea de a deveni expert în domeniu într-una sau mai multe domenii și de a primi îndrumare și mentorat de la colegii dvs.

Responsabilități Responsabilitățile

tale
  • Responsabil pentru experiența de asistență pentru clienți cu Microsoft
  • Deține, depanează și rezolvă problemele tehnice ale clienților, utilizând colaborarea, cele mai bune practici de depanare și transparența în cadrul și între echipe (de exemplu, gruparea)
  • Identificați cazurile care necesită escaladare (fie din punct de vedere tehnic, fie strategic)
  • Creați și mențineți solicitări de gestionare a incidentelor către grupul de produse sau grupul de inginerie
  • Contribuiți la inițiativele de deviere a cazurilor, automatizări și alte active digitale de auto-ajutorare pentru a îmbunătăți experiența clienților și a inginerilor
  • Furnizați activități de rampă, schimb de cunoștințe, coaching tehnic și mentorat
  • Stimulați colaborarea tehnică și implicarea în afara CSS (echipe de inginerie de produs, servicii, asistență, regiuni)
  • Conduceți sau participați la construirea de comunități cu roluri de livrare între egali; poate fi un volum de muncă specific sau specialitate
Calificări

Limba

portugheză SAU Spaniolă: fluent în citit, scris și vorbit. Limba engleză: încrezător în citit, scris și vorbit.

Necesar
  • Experiență cu unul sau mai multe produse și servicii Big Data sau Analytics
  • Azure Data Factory
  • Hadoop, Spark, Hive, Azure HDInsight, Azure Databricks
  • Azure Cosmos DB, Servicii NoSQL, MongoDB
  • Data Lake
  • Tehnologii de streaming în cloud
  • Ecosistem open source (Linux, Apache etc.)
  • Experiență de dezvoltator: Python, Scala, R
  • Experiență cu unul sau mai multe asistență pentru clienți, asistență pentru produse, asistență tehnică, asistență pentru administrarea IT, consultanță, dezvoltare de sisteme, dezvoltare de produse, operațiuni de rețea, inginerie software sau consultanță IT, suport pentru clienți sau tehnic sau consultanță sau asistență pentru utilizatorii finali.
Experienta in unul sau mai multe dintre aceste domenii de dorit
  • Experiență de programare și depanare
  • Experiență în RDMS, cum ar fi Microsoft SQL Server și tehnologii Microsoft BI, inclusiv SQL Server Analysis Services, SQL Server Integration Services
  • Adaptabilitate, flexibilitate și capacitatea de a face ceea ce trebuie sub presiune și termene limită strânse
  • Abilități excelente de comunicare și interpersonale - atât orale, cât și scrise - și succes în parteneriatul cu grupuri din interiorul și din afara Microsoft
  • Gânditor automotivat și independent, care traduce în mod obișnuit circumstanțele și înțelegerea în acțiuni care avansează afacerea într-un mod măsurabil
  • Abilitatea de a distila, de a prioritiza și de a acționa pe baza feedback-ului dintr-o varietate de surse
  • diplomă de BA, BS
Pentru acest rol este necesară capacitatea de a îndeplini cerințele Microsoft, ale clienților și/sau guvernului de verificare a securității. Aceste cerințe includ, dar nu se limitează la următoarele verificări de securitate specializate: Verificarea antecedentelor Microsoft Cloud: Această poziție va fi necesară pentru a trece Verificarea antecedentelor Microsoft Cloud la angajare/transfer și ulterior la fiecare doi ani.

Microsoft este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, concediu de familie sau pentru îngrijire medicală, identitate sau expresie de gen, informații genetice, stare civilă, stare medicală, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, afiliere politică, veteran protejat statut, rasă, religie, sex (inclusiv sarcina), orientare sexuală sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile. De asemenea, luăm în considerare solicitanții calificați, indiferent de antecedentele penale, în conformitate cu cerințele legale. Dacă aveți nevoie de asistență și/sau de o adaptare rezonabilă din cauza unei dizabilități în timpul cererii sau al procesului de recrutare, vă rugăm să trimiteți o cerere prin formularul de cerere de cazare.

Beneficiile/avantajele enumerate mai jos pot varia în funcție de natura angajării dumneavoastră la Microsoft și de țara în care lucrați

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Microsoft pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Microsoft locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?