Technical Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

SonicWall oferă Boundless Cybersecurity pentru era hiper-distribuită într-o realitate de lucru în care toată lumea este la distanță, mobilă și nesigură. SonicWall protejează organizațiile care se mobilizează pentru noua lor activitate normală cu o protecție perfectă care oprește atacurile cibernetice cele mai evazive în puncte de expunere nelimitate și forțe de muncă din ce în ce mai îndepărtate, mobile și activate în cloud. Cunoscând necunoscutul, oferind vizibilitate în timp real și permițând economii inovatoare, SonicWall închide decalajul de afaceri de securitate cibernetică pentru întreprinderi, guverne și IMM-uri din întreaga lume. Pentru mai multe informații, vizitați www.sonicwall.com sau urmăriți-ne pe Twitter, LinkedIn, Facebook și Instagram.
Ești gata să-ți faci partea în cursa înarmărilor cibernetice? SonicWall oferă medii de lucru distractive, pline de energie, la vârf de tehnologie, rețele și securitate cibernetică. Indiferent dacă vă ocupați de vânzări, marketing, inginerie, management de produs, asistență tehnică sau finanțe, veți avea oportunități reale de a ajuta la protejarea a peste 500.000 de organizații din întreaga lume. Dacă sunteți pregătit pentru o carieră care poate afecta schimbarea – și nu doar un alt loc de muncă – alăturați-vă uneia dintre echipele SonicWall dedicate și entuziaste din birourile din întreaga lume.
Responsabilitati
  • Responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică în liniile de produse SonicWall prin telefon/web și e-mail în mediu 24x7x365 zile.
  • Asistați clienții cu implementarea produselor de securitate de rețea SonicWall, cum ar fi soluții Firewall/IPS și VPN.
  • Furnizați soluții tehnice și soluții alternative pentru utilizatorii finali cu problemele lor legate de linia de produse respectivă.
  • Deține problemele clienților de la început până la rezolvare (se ocupă la loc)
  • Ajută clienții prin diagnosticarea problemelor și oferirea de soluții pentru problemele tehnice și de service.
  • Folosiți tehnici și instrumente de depanare pentru a identifica produsele care sunt defecte și urmează liniile directoare în emiterea apelurilor/contactelor de service.
  • Consiliază/educa clienții în conformitate cu liniile directoare procedurale pentru a asigura o soluție completă la întrebările lor tehnice sau de service.
  • Recreează, identifică și oferă informații despre problemele unice sau recurente ale clienților.
  • Se concentrează pe oferirea unei experiențe pozitive pentru clienți conform standardelor SonicWall.
  • Monitorizează și urmărește problemele pentru a asigura o rezolvare precisă.
  • Candidatul ar trebui să lucreze îndeaproape cu echipa de inginerie și alte echipe interfuncționale pentru a reproduce problemele raportate de clienți, pentru a valida remedierea erorilor furnizate prin diverse lansări de corecții și pentru a rezolva problemele clienților într-o manieră profesională.
  • Oferiți feedback coerent echipei cu privire la produsele acceptate
  • Cunoaște în continuare linia de produse SonicWall și produsele și tehnologiile conexe din industrie
Cerințe
  • Doresc să lucreze în mediu 24x7 în ture de noapte.
  • Bună înțelegere a securității, topologiilor și tehnologiilor LAN/WAN.
  • Cunoștințe aprofundate despre modelul OSI, TCP/IP, elementele de bază privind securitatea rețelei.
  • Abilitatea de a lucra într-un mediu de stres și întreruperi de nivel înalt
  • Bună înțelegere a protocoalelor de rețea L2-L7, a sistemelor de operare majore, cum ar fi UNIX / Linux
  • Abilitate demonstrată de a utiliza depanarea în profunzime pentru a rezolva sau a rezolva problemele clienților folosind instrumente de depanare, cum ar fi Wire Shark, Netmon etc.
  • Cunoștințele de rutare și comutare vor fi un avantaj suplimentar
  • Nivel avansat de limba franceza.
Educație și experiență
  • Licență în Informatică/ Științe ale Informației/ Inginerie Electronică și Comunicații
  • 0 - 1 ani experiență în rețea și asistență pentru securitatea rețelei, cu o înțelegere solidă a topologiilor și tehnologiilor LAN/WAN
  • Cunoașterea aprofundată a protocoalelor de rețea: TCP/IP. Protocoale de rutare precum OSPF, RIP, BGP, Firewall, IDS/IPS vor fi un avantaj suplimentar.
SonicWall oferă oportunități egale de angajare (EEO) tuturor angajaților și solicitanților de angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, origine națională, vârstă, dizabilitate sau genetică.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SonicWall pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SonicWall pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SonicWall locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?