Technical Support Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

SysAid este o companie de automatizare a serviciilor care furnizează software pentru organizațiile care doresc să facă mai multe. Soluțiile noastre SaaS ITSM (gestionarea serviciilor IT) și gestionarea activelor deservesc peste 5.000 de clienți din întreaga lume. Facem sarcini grele pentru IT și oricine oferă servicii în spațiul de lucru digital, valorificând automatizarea, analiza și AI.


Pe măsură ce ne menținem creșterea așteptată, căutăm un inginer de suport tehnic care să contribuie la departamentul de servicii profesionale.


Ce vei face de fapt?

  • Stabiliți și mențineți o experiență excelentă pentru clienți, oferind asistență peste așteptările acestora.
  • Gestionarea procesului de integrare a noilor noștri clienți, precum și gestionarea biletelor de asistență ale acestora, care include analizarea, prioritizarea și depanarea întrebărilor tehnice.
  • Acționând ca contact cheie pentru client pe tot parcursul procesului de îmbarcare pentru a asigura o tranziție fără probleme la SysAid.
  • Acceptați problemele raportate de clienți, urmăriți problemele până la rezolvarea și escaladați evenimentele neregulate către inginerii de asistență de nivel 2.
  • Oferiți feedback prompt și precis clienților.
  • Asigurați închiderea corectă a tuturor problemelor.
  • Utilizați instrumente și tehnici de depanare și exercitați o bună judecată în luarea deciziilor pentru a oferi în mod obișnuit asistență excepțională pentru clienți și o experiență generală în orice moment.


Calificări

  • 2 ani de experiență ca reprezentant de asistență software/ Nivelul 1, oferind asistență post-vânzare prin chat, telefon și e-mail clienților pentru un produs bazat pe cloud (SaaS).
  • experiență în implementarea, explicarea și integrarea programelor tehnice pentru utilizatori non-tehnici.
  • Cunoștințe de lucru în rețele, DB și depanare a sistemelor de operare.
  • Familiaritate cu instrumentele ITSM.
  • Familiaritate cu serverele de aplicații.
  • Familiaritate cu configurația LDAP.
  • Licenta in IT/Informatica/certificare ITIL.
  • Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală în limba engleză.
  • Pasionat de lucrul cu clienții și de a oferi o experiență excelentă pentru clienți.
  • Învață rapid cu dorința de a învăța noi instrumente și tehnici, iubește tehnologia și curiozitate pentru produse și abordări noi.
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și un talent pentru depanare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SysAid Technologies Ltd. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SysAid Technologies Ltd. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SysAid Technologies Ltd. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?