Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere rapidă și expansiune și căutăm un inginer de asistență tehnică care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!
În calitate de inginer Cyber Cloud, veți funcționa ca principalul expert tehnic de asistență în anumite produse sau servicii ale companiei. Responsabilitatea ta va fi să rezolvi incidentele tehnice ale clienților folosind propria experiență și cooperarea extinsă cu departamentele de Inginerie ale Companiei, precum și soluții de creație, să trimiți rapoarte de erori, să coordonezi sarcini complexe cu alte echipe (Inginerie, QA, DCO, Product Management) , comunicați cu clienții spre deplina satisfacție a acestora.
Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol esențial și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-o muncă în ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu inconjurator. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.
Ce vei face
- Lucrați la rezolvarea diferitelor incidente tehnice pentru clienții Companiei care implică diverse medii software, de rețea și hardware
- Responsabil pentru construirea și menținerea unor relații puternice cu clienții capabili să prospere într-un mediu de lucru în continuă schimbare
- Fiți la curent cu cele mai recente schimbări, tendințe și progrese tehnologice din industrie (Cloud, Stocare, Virtualizare, Aplicații de afaceri etc.). Menține cunoștințe profunde despre operațiunile companiei pentru a susține în mod eficient cererile clienților
- Interacționează cu diverse departamente pentru a analiza și rezolva probleme
- Oferiți consiliere tehnică membrilor personalului junior și revizuiți rezultatele tehnice, evaluările și analizele. Asigurați dezvoltarea personalului junior în cadrul grupului de lucru prin mentorat și îndrumare tehnică
- Elaborați documentație privind instalarea, upgrade-urile, suportul și problemele de compatibilitate
Ce aduci (experiență și calificări)
- Limba engleză și franceză fluentă (atât verbal, cât și scris, cel puțin intermediar superior)
- Experiență de depanare a rețelei (Wireshark, tcpdump, iperf) și competență în implementarea și configurarea serviciilor precum DHCP, DNS, L2TP/IPSEC/Open VPN, servere HTTP
- Experiență Windows Server (știi cum să colectezi și să analizezi diverse jurnale și depozite Windows; depanare la nivel de aplicație cu Procmon și Process Explorer)
- Experiență în aplicații de afaceri (ar trebui să fie familiarizat cu unul sau mai multe dintre următoarele: MS Exchange, MS SQL, MySQL, Oracle DB, Citrix XenApp, servere NTP)
- Abilitatea de a descrie detaliile problemelor tehnice în toată complexitatea lor atunci când este necesar
- Abilități excelente de comunicare și orientare către client, capacitatea de a stabili priorități și de a comuta între o varietate de probleme sensibile la timp
- Pasiune pentru depanare, capacitatea de a veni cu soluții eficiente pentru probleme neobișnuite
Ar fi considerat un plus dacă ai
- 2+ ani de experiență de lucru într-o industrie și rol aplicabil
- experiență Linux
- Conștientizarea virtualizării
- Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză
Cine suntem noi
Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.
Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.
Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.
Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere rapidă și expansiune și căutăm un inginer de asistență tehnică care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!
În calitate de inginer Cyber Cloud, veți funcționa ca principalul expert tehnic de asistență în anumite produse sau servicii ale companiei. Responsabilitatea ta va fi să rezolvi incidentele tehnice ale clienților folosind propria experiență și cooperarea extinsă cu departamentele de Inginerie ale Companiei, precum și soluții de creație, să trimiți rapoarte de erori, să coordonezi sarcini complexe cu alte echipe (Inginerie, QA, DCO, Product Management) , comunicați cu clienții spre deplina satisfacție a acestora.
Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol esențial și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-o muncă în ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu inconjurator. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.
Cine suntem noi
Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.
Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.
Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.