Technical Support Engineer with German (Tier 2)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere rapidă și expansiune și căutăm un inginer de asistență tehnică care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


Inginerul de asistență tehnică face parte dintr-o echipă dedicată de experți responsabilă cu depanarea avansată a produsului nostru Cyber ​​Protect flagman. Produsul ajută companiile să-și salveze proiectele sau datele esențiale, oferind funcții de backup și recuperare în caz de dezastru, împreună cu funcționalitatea de ultimă oră de securitate cibernetică. Acest rol oferă o oportunitate de a exersa abilitățile tehnice cu Windows, Linux, tehnologii de rețea, stocare, cloud și virtualizare. Este o șansă bună să vă alăturați echipei de oameni entuziaști care sprijină afaceri de toate dimensiunile din întreaga lume, lucrând îndeaproape împreună cu diferite departamente, cum ar fi Inginerie software, Management de produs, Operațiuni pentru centre de date, Servicii profesionale și așa mai departe.


Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol instrumental și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere a Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-un ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu de lucru. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.


Ce vei face


  • Lucrați la rezolvarea diferitelor incidente tehnice pentru clienții Companiei care implică diverse medii software, de rețea și hardware.
  • Responsabil pentru construirea și menținerea unor relații puternice cu clienții capabili să prospere într-un mediu de lucru în continuă schimbare.
  • Fiți la curent cu cele mai recente schimbări, tendințe și progrese tehnologice din industrie (securitate, cloud, stocare,
  • Virtualizare, aplicații de afaceri etc). Menține cunoștințe profunde despre operațiunile companiei pentru a susține în mod eficient cererile clienților.
  • Interacționează cu diverse departamente pentru a analiza și rezolva probleme;
  • Oferiți consiliere tehnică membrilor personalului junior și revizuiți rezultatele tehnice, evaluările și analizele. Asigurați dezvoltarea personalului junior în cadrul grupului de lucru prin mentorat și îndrumare tehnică.
  • Elaborați documentație privind instalarea, upgrade-urile, suportul și problemele de compatibilitate.


Ce aduci (experiență și calificări)
  • Limba engleză fluentă (atât oral, cât și scris, cel puțin intermediar superior)
  • Germană fluentă (atât oral, cât și scris, cel puțin nivel mediu superior)
  • +2 ani de experiență într-un rol de suport tehnic L2-L3 sau administrator de sistem
  • Expertiza tehnica avansata in:
    • Windows Server - adunați și analizați diferite jurnale și depozite Windows, depanare la nivel de aplicație cu Procmon și Process Explorer
    • Rețea - Pachete, performanță, rutare, analiză de conectivitate și abilități de depanare (capacitate de a lucra cu Wireshark, tcpdump, iperf; experiență în implementarea și configurarea serviciilor precum DHCP, DNS, L2TP/IPSEC/Open VPN, servere HTTP)
    • Virtualizare - implementarea și gestionarea a cel puțin unuia dintre diferitele hipervizoare de nivel enterprise, cum ar fi VMware ESXi, Microsoft Hyper-V, KVM și Virtuozzo
  • Bune abilități de comunicare și orientare către clienți
  • Pasiune pentru depanare și capacitatea de a veni cu soluții eficiente pentru probleme neobișnuite.


Ar fi considerat plus dacă ai


  • Linux/UNIX - gestionarea aplicațiilor și a configurației, utilizator cu putere CLI
  • Cloud/AWS/Azure - Experiență de lucru cu soluții Cloud sau în echipa de asistență pentru software Cloud
  • Aplicații de afaceri - MS Exchange, MS SQL, MySQL, Oracle DB, Citrix XenApp
  • Expertiză în securitate - Cunoștințe privind evaluarea și atenuarea amenințărilor de securitate cibernetică (testare cutie neagră/cutie gri/cutie albă, gestionarea patch-urilor, detectarea malware-ului
  • Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică integrând backup, recuperare în caz de dezastru, stocare, anti-malware de ultimă generație și gestionarea protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - fizic, virtual, cloud și mobil - toate la un cost redus.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?