Technical Support Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

Minim de 2 ani de experienta pe L2
Engleza- nivel avansat
Sistem de ticketing- Service Now
Skype for Business
VPN-uri
Windows 10
Platforme remote
Active Directory

Responsabilitati:

Rezolvarea problemelor userilor;
Gestionarea problemelor care apar si tin de partea hardware, software si retelistica;
Asset management, ticketing cu Service Now;
Acordarea de consultanta cu privire la procedurile tehnice;
Inventarierea tuturor laptopurilor de la useri;
Mobile enrollment si suportul aferent;
Ocazional suport remote pentru sediile din afara Bucurestiului;
Mentinerea contactului cu furnizorii pentru garantii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CONNECTIONS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CONNECTIONS ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CONNECTIONS ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?