Technical Support Specialist with Dutch

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Wipro Ltd. este o companie de consultanță și tehnologie informațională lider la nivel mondial, cu peste 190.000 de angajați dedicați care deservesc clienții de pe șase continente. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. Împreună, descoperim idei și conectăm punctele pentru a construi un viitor mai bun și îndrăzneț.



Obiectivul job-ului

Oferirea de suport tehnic telefonic sau email facand dovada profesionalismului in relatia cu clientii.



Sarcini/responsabilități:

Gestionarea tichetelor (ordinelor de lucru) conform indicatorilor de performanță și SLA (Service Level Agreement) stabiliți la nivel de proces: Responsabil de crearea tichetelor de lucru/alocarea/diviziunea pe categorii/ prioritizarea/monitorizarea/escalada/încheierea și obținerea părere.

Gestionarea apelurilor telefonice primite de la client prin aplicarea regulilor si prevederilor specifice comunicate la nivel de proces

Rezolvarea problemelor de natura tehnica si urmarirea etapelor/etapelor pentru tratarea incidentelor specifice raportate la nivel de proces; respectarea tuturor parametrilor și cu respectarea specificațiilor comunicate

Pregătirea incidentului MIS în conformitate cu cerințele

Redistribuirea biletelor care nu au fost rezolvate (unde este cazul)

Bilete de rutare/urmărire alocate în sistem sau cu alte PRG

Acțiune proactivă în vederea gestionării eficiente a cozii (Remedy Queue Management)




Cerințe / Profilul candidatului

Cerințe de bază:

Certificat profesional în sisteme de operare Windows și rețele

Cunoașterea următoarelor limbi străine:

Engleză avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)

A doua limbă (olandeză) avansat (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)

Cunoașterea proceselor ITIL

Bune abilități interpersonale și de comunicare

Orientarea serviciilor clienților și capacitatea de a lucra în echipă

Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională

Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali

Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.

Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.



Abilitati:

Cunoașterea ITIL Service Delivery (procedura privind incidentele, problemele și administrarea modificărilor)

Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor

Abilități de depanare și aplicații shrink-wrapped (MS Office, Adobe etc.)

Capacitatea de sinteză

De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC

Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out, routere wireless

Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.

Expunerea instrumentelor de resetare a parolei

Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.

Experienta anterioara in suport IT in mediul Corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti


Experiență de lucru necesară

+ 6 luni experiență în muncă

Experienta anterioara pe o pozitie de relatii cu clientii este o cerinta a postului.

Experienta anterioara in suport tehnic constituie un avantaj.



Educaţie

Liceu sau studii universitare


Beneficii:

Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic;

Pachet de beneficii atractiv

Tichete de prânz

Asigurare de sanatate

Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă

Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Wipro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Wipro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Wipro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?