Wipro Ltd. este o companie de consultanță și tehnologie informațională lider la nivel mondial, cu peste 190.000 de angajați dedicați care deservesc clienții de pe șase continente. Valorificăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, a roboticii, a cloud-ului, a analizei și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să-i facă să aibă succes. Împreună, descoperim idei și conectăm punctele pentru a construi un viitor mai bun și îndrăzneț.
Obiectivul job-ului
Oferirea de suport tehnic telefonic sau email facand dovada profesionalismului in relatia cu clientii.
Sarcini/responsabilități:
Gestionarea tichetelor (ordinelor de lucru) conform indicatorilor de performanță și SLA (Service Level Agreement) stabiliți la nivel de proces: Responsabil de crearea tichetelor de lucru/alocarea/diviziunea pe categorii/ prioritizarea/monitorizarea/escalada/încheierea și obținerea părere.
Gestionarea apelurilor telefonice primite de la client prin aplicarea regulilor si prevederilor specifice comunicate la nivel de proces
Rezolvarea problemelor de natura tehnica si urmarirea etapelor/etapelor pentru tratarea incidentelor specifice raportate la nivel de proces; respectarea tuturor parametrilor și cu respectarea specificațiilor comunicate
Pregătirea incidentului MIS în conformitate cu cerințele
Redistribuirea biletelor care nu au fost rezolvate (unde este cazul)
Bilete de rutare/urmărire alocate în sistem sau cu alte PRG
Acțiune proactivă în vederea gestionării eficiente a cozii (Remedy Queue Management)
Cerințe / Profilul candidatului
Cerințe de bază:
Certificat profesional în sisteme de operare Windows și rețele
Cunoașterea următoarelor limbi străine:
Engleză avansată (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
A doua limbă (olandeză) avansat (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
Cunoașterea proceselor ITIL
Bune abilități interpersonale și de comunicare
Orientarea serviciilor clienților și capacitatea de a lucra în echipă
Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională
Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali
Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.
Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.
Abilitati:
Cunoașterea ITIL Service Delivery (procedura privind incidentele, problemele și administrarea modificărilor)
Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor
Abilități de depanare și aplicații shrink-wrapped (MS Office, Adobe etc.)
Capacitatea de sinteză
De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC
Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out, routere wireless
Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.
Expunerea instrumentelor de resetare a parolei
Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.
Experienta anterioara in suport IT in mediul Corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti
Experiență de lucru necesară
+ 6 luni experiență în muncă
Experienta anterioara pe o pozitie de relatii cu clientii este o cerinta a postului.
Experienta anterioara in suport tehnic constituie un avantaj.
Educaţie
Liceu sau studii universitare
Beneficii:
Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic;
Pachet de beneficii atractiv
Tichete de prânz
Asigurare de sanatate
Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă
Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills