Technical Support Specialist with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acronis este lider mondial în protecția cibernetică – dând putere oamenilor, oferindu-le tehnologie de ultimă oră care le permite să monitorizeze, să controleze și să protejeze datele de care depind afacerile și viețile lor. Ne aflăm într-o fază incitantă de creștere rapidă și expansiune și căutăm un specialist în asistență tehnică care este gata să ni se alăture pentru a crea un viitor #CyberFit și pentru a proteja lumea digitală!


În calitate de specialist în asistență tehnică, veți fi responsabil pentru colaborarea cu clienții pentru a răspunde întrebărilor tehnice prin e-mail, telefon și chat. Veți lucra îndeaproape cu echipa de experți pentru a răspunde întrebărilor tehnice ale clienților (acționați ca legătură între client și resursele interne Acronis).


Fiecare membru al „Echipei noastre” are un rol esențial și un impact asupra succesului afacerii inovatoare și în creștere Acronis, așa că căutăm pe cineva căruia îi place să lucreze în echipe dinamice, globale și să prospere într-o muncă în ritm rapid și în schimbare rapidă. mediu inconjurator. La fel ca toată lumea de la Acronis, candidatul ideal va întruchipa toate valorile companiei noastre: receptiv, alert, orientat spre detalii, ia decizii și nu renunță niciodată.


Ce vei face


  • Oferiți asistență tehnică, configurarea și depanarea întrebărilor legate de software prin e-mail, telefon și chat pentru clienți
  • Oferiți actualizări de stare în timp util și precise clienților și părților interesate interne relevante
  • Urmăriți problemele clienților folosind un sistem de ticketing pentru a asigura o rezolvare rapidă și o urmărire și o documentare corespunzătoare
  • Asigurați-vă că toate comunicările, documentele și fișierele relevante legate de caz sunt înregistrate cu acuratețe în sistemul de asistență
  • Consiliați/educați clienții în conformitate cu liniile directoare procedurale pentru a asigura o soluție completă la întrebările lor tehnice sau de service


Ce aduci (experiență și calificări)


  • Germană și engleză fluentă (atât oral, cât și scris, cel puțin nivel mediu superior)
  • Abilitatea de a analiza probleme tehnice
  • Abilitatea de a transmite informații tehnice în mod eficient
  • Excelente abilități analitice
  • Abordare excepțională a serviciilor pentru clienți


Ar fi considerat un plus dacă ai


  • Experiență anterioară în Call Center într-un cadru de asistență tehnică/client
  • Vă rugăm să trimiteți CV-ul și cererea în limba engleză


Cine suntem noi


Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis revoluționează protecția cibernetică prin unificarea backup-ului, recuperarea în caz de dezastru, stocarea, anti-malware de generație următoare și managementul protecției într-o singură soluție. Această integrare all-in-one elimină complexitatea și riscurile asociate cu soluțiile neintegrate și oferă o protecție ușoară, completă și fiabilă a datelor pentru toate sarcinile de lucru, aplicațiile și sistemele din orice mediu - totul la un cost scăzut și previzibil.


Fondată în Singapore în 2003 și încorporată în Elveția în 2008, Acronis are acum peste 2.000 de angajați și birouri în 34 de locații din întreaga lume. Soluțiile sale sunt de încredere de peste 5,5 milioane de utilizatori casnici și 500.000 de companii și echipe sportive profesioniste de top. Produsele Acronis sunt disponibile prin intermediul a peste 50.000 de parteneri și furnizori de servicii în peste 150 de țări și 26 de limbi.


Acronis este un angajator cu șanse egale. Toți solicitanții calificați vor primi luare în considerare pentru angajare, indiferent de vârstă, ascendență, culoare, stare civilă, origine națională, dizabilitate fizică sau psihică, condiție medicală, statut de veteran protejat, rasă, religie, sex (inclusiv sarcină), orientare sexuală, identitate de gen sau expresie, sau orice altă caracteristică protejată de legile, regulamentele și ordonanțe aplicabile.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Acronis pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Acronis pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Acronis locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?