În calitate de specialist în asistență tehnică, veți fi responsabil de identificarea și depanarea jurnalelor de erori care apar în aplicația noastră web. Veți crea și scrie interogări SQL pentru a efectua actualizări manuale în baza de date a clienților. De asemenea, veți lucra îndeaproape cu specialiștii noștri de prim-nivel în asistența clienților și cu echipa noastră de dezvoltare pentru a investiga, depana și rezolva problemele escaladate de asistență pentru clienți.
Ce vei face
- Creați și executați scripturi SQL și proceduri stocate pentru a efectua actualizări manuale ale bazelor de date ale clienților, după cum este necesar;
- Asigura suport. depanați problemele și identificați cauzele principale;
- Rezolvați problemele tehnice raportate de specialiștii Suvoda în asistența clienților și oferiți îndrumări;
- Colaborează cu echipele de livrare a serviciilor pentru a identifica soluțiile optime;
- Înțelegerea excelentă a aspectelor tehnice ale sistemului;
- Rămâneți la curent cu înțelegerea noilor funcționalități introduse de versiunile de bază ale sistemului;
- Investigați problemele critice și urgente în timp util;
- Abilitatea de a pune în comun diverse rapoarte din DB, după cum este necesar;
- Oferiți informații despre procesele actuale de asistență și sugerați îmbunătățiri.
Cerințe
- De preferat diplomă de licență (ideal în informatică);
- Experiență de cel puțin 1 an cu aplicații software bazate pe web;
- Cel puțin 1 an de experiență în crearea și executarea de scripturi SQL și proceduri stocate;
- Expunerea la Windows (sisteme bazate pe Unix);
- Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală;
- Capabil să lucreze independent, precum și ca parte a unei echipe interfuncționale;
- Abilitati analitice, organizatorice si de planificare;
- Foarte automotivat, capabil să facă mai multe sarcini într-un mediu cu ritm rapid;
- Atenție la detalii;
- Se preferă experiență anterioară de asistență tehnică, în special în IRT sau în domeniul conexe.