Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Așteptăm cu interes CV-ul tău dacă: / Send us your resume if:
- Ești foarte organizat(ă) / You are highly organized
- Ești atent(ă) la detalii /You have attention to details
- Ai bune abilități de management al timpului / You have good time management skills
- Ai excelente abilități de comunicare si coordonare / You have excellent communication and coordination skills
- Îți place să găsești soluții și să rezolvi probleme / You are solution finding oriented and like to solve challenges
- Gândești critic / You have the ability to think critically
- Ești tenace / You are tenacious
- Ești orientat(ă) spre rezultate / You are results driven
- Vorbești o limbă străină la nivel minim B2 / Minimum B2 language competence
Beneficii / Benefits:
- Salariul in functie de experienta si limba / Salary according to experience and language
- Bonuri de masa / Meal Tickets
- Bonus in functie de performanta individuala / Bonuses according to performance
- Servicii medicale / Medical services
Ce vei avea de făcut? / What would you have to do?
- Primirea solicitărilor de la clienți / Receving customers' requests
- Investigarea și soluționarea solicitărilor clienților / Investigating and solving customers' requests
- Oferirea de feedback prompt și corect clienților / Provide prompt and accurate feedback to customers
- Înregistrarea corectă a solicitărilor în sistem / Ensure proper documentation of each case
- Contactarea clienților pentru follow-up / Follow-up and make scheduled call backs to customers