Technical Support with French, German and Italian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Așteptăm cu interes CV-ul tău dacă: / Send us your resume if:

  • Ești foarte organizat(ă) / You are highly organized
  • Ești atent(ă) la detalii /You have attention to details
  • Ai bune abilități de management al timpului / You have good time management skills
  • Ai excelente abilități de comunicare si coordonare / You have excellent communication and coordination skills
  • Îți place să găsești soluții și să rezolvi probleme / You are solution finding oriented and like to solve challenges
  • Gândești critic / You have the ability to think critically
  • Ești tenace / You are tenacious
  • Ești orientat(ă) spre rezultate / You are results driven
  • Vorbești o limbă străină la nivel C1 / C1 language competence 

Beneficii / Benefits:

  • Salariul in functie de experienta si limba / Salary according to experience and language
  • Bonuri de masa / Meal Tickets
  • Bonus in functie de performanta individuala / Bonuses according to performance
  • Servicii medicale / Medical services

Ce vei avea de făcut? / What would you have to do?

  • Primirea solicitărilor de la clienți / Receving customers' requests
  • Investigarea și soluționarea solicitărilor clienților / Investigating and solving customers' requests
  • Oferirea de feedback prompt și corect clienților / Provide prompt and accurate feedback to customers
  • Înregistrarea corectă a solicitărilor în sistem / Ensure proper documentation of each case
  • Contactarea clienților pentru follow-up / Follow-up and make scheduled call backs to customers

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la GLOBAL CUSTOMER CARE SERVICES S.R.L pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la GLOBAL CUSTOMER CARE SERVICES S.R.L pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are GLOBAL CUSTOMER CARE SERVICES S.R.L locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?