Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Experienta in asigurarea calitatii / domeniul automotive reprezinta avantaj;
- Cunostinte de limba Engleza – nivel avansat / Germana – reprezinta avantaj;
- Abilitati dezvoltate de comunicare, munca in echipa;
- Atentie la detalii, planificare si organizare;
- Cunostinte tehnice;
- Microsoft Office (Excel, Power Point, Word).
Responsabilitati:
- Acordarea de suport departamentului productie in analiza proceselor ce nu adauga valoare (remediere, rebutare, sortare) avand ca scop minimizarea pierderilor;
- Se asigura ca produsele respecta specificatiile stabilite de client si ca toate procesele (tehnologice, de sistem) sunt conforme cu regulile interne si cu standardele sistemului de management al calitatii.
- Responsabil ca toti membrii segmentului din care face parte sa cunoasca cerintele si asteptarile clientului cu privire la calitate.
- Responsabil sa urmareasca si sa auditeze departamentul de productie pentru detectarea neconformitatilor si sa participe la ciclul de inchidere a actiunilor corective.
- Responsabil de colectarea permanenta a informatiilor specifice asigurarii calitatii (evolutia si analiza defectelor, date despre testare-parametri de testare, performanta echipamentelor de testare si date despre asigurarea calitatii- inregistrarea activitatilor) pentru a asigura respectarea cerintelor de calitate ale clientului si a celor specificate in procedurile interne.
- Responsabil cu instruirea operatorilor, inspectorilor de calitate privind problemele de calitate din liniile de productie. Asigura suport in procesarea reclamatiilor (suport in identificarea cauzei radacina, definirea actiunilor corective si monitorizarea eficacitatii actiunilor).
- Implementeaza si monitorizeaxza procesul pentru proiectele noi.
- Se asigura ca informatiile privind calitatea produselor se documenteaza conform cerintelor interne.
- Responsabil sa realizeze si sa revizuiasca dupa caz instructiuni de inspectie, alerte de calitate, in scopul de a asigura cerintele clientilor.