Ingineri de asistență desktop la fața locului
În timp ce ESP Global Services sărbătorește cea de-a 30-a aniversare, suntem, de asemenea, încântați să lansăm o lista inovatoare de soluții experte, de asistență IT în întreaga Europă, pentru un producător de tehnologie lider mondial, care lucrează și în diverse sectoare industriale.
ESP este un furnizor de servicii de asistență IT și soluții de infrastructură, care sprijină clienții din întreaga lume 24/7, dar ne mândrim că putem oferi clienților noștri un serviciu care se simte cu adevărat local.
Recrutăm mai mulți ingineri IT la fața locului în toată Europa, dar căutăm în mod special să recrutăm 6 tehnicieni de suport desktop care lucrează în zona Bucureștiului din România.
Aceasta este o oportunitate excelentă pentru cei care lucrează ca tehnician IT sau de infrastructură, inginer de asistență desktop L1 sau L2, inginer de servicii de teren, asistență IT sau ca analist Service Desk.
Veți face parte dintr-o cultură creativă, colaborativă și stimulativă în timp ce lucrați de la cloud la client, oferind cea mai bună experiență de utilizare.
Responsabilitățile cheie includ:
- Experiență în instalarea, depanarea și remedierea problemelor hardware de desktop-uri, imprimante, laptop-uri și alte periferice ale computerelor.
- Cunoștințe în întrerupere/remediere PC, inclusiv administrarea de bază a sistemului de operare Windows.
- Furnizarea de asistență pe teren pentru infrastructura IT, care include depanarea hardware, software, probleme ale sistemului de operare și remedierea problemelor fără a afecta/încălca garanția hardware sau cerințele de conformitate cu securitatea clientului.
- Experiență sau capacitatea de a urma instrucțiunile de instalare, în instalarea și depanarea aplicațiilor desktop.
- Suport „Mâini inteligente” pentru hardware-ul periferic și de rețea, inclusiv, dar fără a se limita la monitoare, tastaturi, șoareci, imprimante, faxuri, scanere, routere, routere fără fir, comutatoare, firewall-uri, rafturi de server, panouri de terminare a datelor cu mai multe porturi, toate sub Capacitatea „Mâini inteligente” este susținută de companie, totuși este disponibil suport de la un tehnician la distanță.
- Cunoștințe de bază despre setările și conceptele LAN și WAN ale întreprinderii. Capacitatea de a efectua activități „Mâini inteligente” în cadrul activităților bazate pe instrucțiuni la locații.
- Experiență cu software anti-spyware și anti-virus.
- Cunoașterea rețelelor TCP/IP, DNS, DHCP, VPN și RDP.
- Abilitatea de a ridica/deplasa echipamente informatice cu o greutate de până la 50 de livre (25kg)
Abilități și experiență:
- (Doi plus) 2+ ani de experiență în furnizarea de suport tehnic până la nivelul de management executiv
- Diploma în Electronică și Certificare CompTIA A+. Un program de certificare a tehnicianului specific „Clientului” va sprijini în timpul tranziției.
- Abilitatea de a depana problemele cu sistemele și rețelele folosind abilități bune de raționament deductiv în cadrul capacității „Mâini inteligente”.
- Comunicare bună scrisă și orală și abilități de comunicare cu oameni, clienții și managementul.
- Abilitatea de a lucra cu termene limită și de a finaliza sarcinile la timp.
- Conștient de procesul ITIL de incident, modificare, problemă, solicitare de service și activități conexe, cum ar fi gestionarea stocurilor de rezervă si stocului tampon
- Abilitatea de a lucra independent
- Entuziasm pentru învățare care îi inspiră pe alții și promovează învățarea continuă
- Cunoaștere a celor mai noi tehnologii și soluții
- Fiți mândri de munca pe care o fac și respectați standardele stricte la care ne-am aștepta.
De dorit:
- Cunoașterea Active Directory
- Cunoștințe și experiență de suport pentru tablete
- Cunoștințe și experiență privind implementarea software-ului și a sistemului de operare folosind instrumente.
- Cunoștințe de rețele wireless
Oportunități de dezvoltare și expunere:
Implementarea activelor și ciclul de viață: creați o experiență de utilizator perfectă și reîmprospătările PC-ului, noi angajati, ciclul de viață al PC-ului (recuperare și decompunere) și în timpul rezolvării incidentelor, remedierea întreruperii software/hardware.
Soluții pentru experiența clienților: Oferă directă o „față” pentru IT care rezolvă toate întrebările și solicitările, oferind o experiență excepțională de servicii, cu un amestec de abilități tehnice și soft.
Asistență Last Mile / Mâini inteligente: Expunerea, după cum este necesar, la asistență cu solicitările centrului de date, asistență executivă și livrarea serviciilor de „evenimente și conferințe” la toate site-urile din domeniul de aplicare al echipei de servicii pentru evenimente IT, pentru a minimiza întreruperea afacerii și a asigura continuitatea serviciului.
Oferim un salariu competitiv și o cultură a varietății, progresiei și învățării continue în afacerea noastră.
Angajăm imediat și asigurăm un proces și un răspuns rapid. Aplicați acum și un membru al funcției noastre de achiziție de talente vă va contacta pentru a vă ghida prin proces.