Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializata in furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente si solutii integrate de management al documentelor,
Tehnician - Inginer service echipamente IT
Locație: Iași
Nr. poziții vacante: 1
Cerințe:
- studii medii sau studii superioare finalizate în unul dintre următoarele domenii tehnice: electronică, electrotehnică sau automatizări;
- cunoștințe solide software, hardware și noțiuni de rețelistică;
- cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu - avansat;
- disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată;
- capacitate de organizare și planificare a activităților si proiectelor alocate în funcție de prioritate;
- excelente abilități de analiză și atenție distributivă;
- foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii;
- permis de conducere - categoria B.
Constituie un avantaj:
- experiența de lucru in cadrul unei poziții similare: întreținere, reparare și configurare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking.
Responsabilități:
- analizează și soluționează incidentele tehnice raportate;
- diagnosticheaza si oferă asistență tehnică (remote si/sau on-site) în concordanță cu parametrii stabiliți: execută operațiuni de reparație, mentenanță, reglare, calibrare, instalare si configurare;
- menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în monitorizarea si soluționarea incidentelor tehnice. Sugerează soluții pe termen mediu și lung;
- întocmește rapoartele de service necesare la finalizarea fiecărei intervenții efectuate;
- întocmește alte formulare (note discrepante, devize, facturi și alte documente) utilizate în activitatea firmei;
- informează în permanență directorul de service despre evoluția și statusul activităților efectuate;
- respectarea procedurilor interne ale firmei;
- răspunde de păstrarea și de buna circulație a documentelor firmei pe care le întocmește.
Beneficii:
- pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională;
- autoturism de serviciu, laptop, telefon;
- sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională;
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major.
Pentru mai multe informații despre companie, pozițiile vacante și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.
Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.