Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
- Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara;
- Cunostinte de instalare/administrare/configurare Windows XPMS Office, Linux;
- Cunostinte minime TCP/IP, subnets, routing, DHCP server.
- Experienta minima in instalare/administrare/configurare echipamente de retea: routere, switch-uri, wifi acces points, remote access
- Experienta in servicii de autentificare, monitorizarea aplicatiilor, a serviciilor si a retelei;
- Cunostinte de baza hardware servere, laptop-uri, routere, switch-uri, imprimante, si alte periferice;
- Cunostinte de limba engleza;
- Abilitati organizatorice, de relationare si de comunicare;
- Cautam un coleg responsabil care respecta termenele limita.
- Spirit de echipa
- Disponibilitate pentru deplasari.
- Permis categoria B
RESPONSABILITATI:
- Administreaza/configureaza calculatoarele interne si echipamente de retea
- Asigura suportul catre departamentele companiei: instalari/configurari desktop, terminale self-service si sisteme de operare Windows/Linux, imprimante, VPN, conectare retea, acces Internet, aplicatii, Call Center, Help Desk
- Implementeaza si gestioneaza situatia la zi si necesarul de licente, aplicatii si echipamente trimise in diverse locatii
- Se deplaseaza la punctele de lucru unde este necesara interventia
- Instalari echipamente in punctele de lucru noi/relocari echipamente
- Disponibilitate pentru suport remote in timpul programului punctelor de lucru 10:00 - 22:00
- program birou 09:00 - 17:00 de Luni pana Vineri, suport remote in weekend.
- Permis categoria B
BENEFICII:
- Training in ce priveste administrarea echipamentelor. Postul fiind ideal pentru candidatii fara experienta care isi doresc inceperea unei cariere in administrarea echipamentelor IT.
- Traininguri autorizate platite in domenii care au relevanta pentru activitatile din cadrul Mozzart
- Bonuri de masa
- Masina de serviciu – din momentul in care poate actiona independent in remedierea diverselor probleme.
- Laptop
- Telefon
- Ocazional deplasari in afara tarii pentru testari, traininguri, schimb de experienta.
DESCRIEREA COMPANIEI:
Compania Mozzart a fost infiintata in luna august a anului 2000. Spre sfarsitul anului 2006 ne-am extins activitatea si pe pietele din Romania. Activitatea noastra principala o constituie organizarea pariurilor sportive, prelucrarea cotelor si productia software-ului de suport aferent.
Calitatea deosebita in toate domeniile de activitate este caracteristica de baza a companiei noastre. Imbunatatirea continua si investitii semnificative in extinderea si intarirea retelei de puncte de lucru, in spatii comerciale noi amenajate modern, in dezvoltarea si imbunatatirea activitatilor sunt surse importante de motivare pentru ca angajaţii nostri sa-si demonstreze cat mai bine competentele, pentru a se perfectiona si a evolua profesional. Crearea noilor locuri de munca reprezinta pentru cadrele tinere si instruite o oportunitate de a-si gasi locul intr-o companie autohtona ce este lider de piata in domeniul pariurilor sportive.
Rezultatele comerciale confirma faptul ca avem programe definite clar si o piata bine prospectata cu ambitii regionale indubitabile. Capitalul nostru cel mai de pret sunt oamenii, cadrele cu pregatirea cea mai inalta, capabile sa adopte hotarari rapide si de calitate. Activitatea continua si de succes a fost posibila datorita modalitatilor moderne de lucru si de organizare a muncii, a aplicarii experientelor si a cunostintelor de nivel mondial si a cadrelor specializate care reactioneaza in timp util, extrem de eficient si curajos. Rezultatele obtinute au creat premizele pentru stabililitatea intregii companii.