Cerinte:
Studii medii / superioare
Cunoașterea limbii engleze nivel conversațional
Experiența în suport hardware, software și networking
Abilități foarte bune de comunicare, relaționare și asimilare rapidă a informațiilor noi
Persoană dinamică, cu inițiativă, gândire pozitivă și orientata către client și rezultat
Simț analitic și implicare în identificarea și rezolvarea eficientă a problemelor în cel mai scurt timp
Capacitate de adaptare rapidă la situații și solicitări noi, precum și de muncă în echipă
Responsabilitati:
Configurarea software și hardware a echipamentelor IT&C (computere, imprimante, echipamente de rețea, servere, echipamente de comunicații fixe sau mobile)
Monitorizează și asigură funcționarea la parametri optimi a echipamentelor și serviciilor IT&C
Răspunde de efectuarea activităților de suport tehnic și mentenanță pe domeniul IT&C
Oferă suport - Helpdesk angajaților companiei
Ce oferim?
Pachet salarial competitiv
Tichete de masă
Tichete cadou pentru diferite ocazii
Asigurare de sănătate, viață și de accidente
Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
Zile de concediu în plus, conform vechimii în muncă
Cursuri de calificare şi instruire la locul de muncă
Posibilitate dezvoltării unei cariere profesionale într-o companie multinațională
Transport asigurat pe ruta Tg-Mureș-Reghin și retur sau pentru rutele existente