Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

Studii medii / superioare

Cunoașterea limbii engleze nivel conversațional

Experiența în suport hardware, software și networking

Abilități foarte bune de comunicare, relaționare și asimilare rapidă a informațiilor noi

Persoană dinamică, cu inițiativă, gândire pozitivă și orientata către client și rezultat

Simț analitic și implicare în identificarea și rezolvarea eficientă a problemelor în cel mai scurt timp

Capacitate de adaptare rapidă la situații și solicitări noi, precum și de muncă în echipă

Responsabilitati:

Configurarea software și hardware a echipamentelor IT&C (computere, imprimante, echipamente de rețea, servere, echipamente de comunicații fixe sau mobile)

Monitorizează și asigură funcționarea la parametri optimi a echipamentelor și serviciilor IT&C

Răspunde de efectuarea activităților de suport tehnic și mentenanță pe domeniul IT&C

Oferă suport - Helpdesk angajaților companiei

Ce oferim?

Pachet salarial competitiv

Tichete de masă

Tichete cadou pentru diferite ocazii

Asigurare de sănătate, viață și de accidente

Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)

Zile de concediu în plus, conform vechimii în muncă

Cursuri de calificare şi instruire la locul de muncă

Posibilitate dezvoltării unei cariere profesionale într-o companie multinațională

Transport asigurat pe ruta Tg-Mureș-Reghin și retur sau pentru rutele existente


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kastamonu România SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kastamonu România SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kastamonu România SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?