Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Asigura si monitorizeaza procesul de problem solving (0 km si field) la nivel de fabrica
- Mentinerea si imbunatatirea procesului de field failures analyse la nivel de fabrica
- Monitorizarea cerintelor de standard si a CSR cu privire la tratarea produselor returnate (0km si field)
- Mentinerea contactului permanent cu clientul prin canalele de comunicare agreate;
- Coordonarea analizei produselor reclamate si inaintarea catre client a raportului de analiza rezultat;
- Escaladarea posibilelor termene depasite la client
- Analiza reclamatiilor de la clienti impreuna cu serviciile direct implicate( productie, logistica), initierea, completarea si urmarirea raportului 8D/Web 8D; portal client
- Extragerea periodica a informatiilor de calitate din sistemele de raportare ale clientului si informarea organizatiei cu privire la acestea
- Propunere si realizare de imbunatatiri pentru eficientizarea modului de lucru si rezultatelor obtinute;
- Respectarea Regulamentului de ordine interioara, a normelor de protectia muncii si protectie a mediului.
- Inregistrare si monitorizare costuri generate in baza reclamatiilor de client (sortare, retururi, rebuturi, etc)
- Monitorizare dosare NTF, negociere technical factor pentru reclamatiile de field
- Participa la sedinte de intelegere probleme si analize comune in fabrica clientului
Cerinte:
- Absolvent de studii superioare tehnice
- Experienta in asigurarea calitatii
- Experienta profesionala in domeniu de minim 3 ani
- Cunostinte de citire si interpretaredesen tehnic
- Folosire pachet programe MS Office
- Core tools (APQP /PPAP /SPC/ MSA)
- Quality tools ( 8D/5Why/Pareto/Diagrama cauza-efect )
- Cunostinte VDA si CSR cu privire la analize garantii
- Utilizare SAP
- Cunostinte norme si cerinte clienti
- Limba engleza – avansat
- Limba germana