Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Prelucrează comenzile de piese de schimb de la clienţi;
- Identifică piesele de schimb şi referinţele în catalogul de piese şi în sistemul de gestiune;
- Urmăreşte intrările şi ieşirile din stoc;
- Urmăreşte comenzile şi informează clienţii cu privire la data de livrare a pieselor;
- Realizează diverse raportări;
- Propune soluţii de optimizare a stocului de marfă.
CERINŢE
- Studii tehnice de specialitate în domeniul tehnic;
- Experienţă în comerţul cu piesele de schimb sau pe un post similar;
- Cunoştinţele privind programele de identificare piese constituie un avantaj;
- Cunoştinţe medii de limba engleză;
- Cunoştinţe PC – nivel mediu;
- Permis de conducere - categoria B.
PROFIL CANDIDAT
- Bune abilitati deomunicare şi orientare către clienţi;
- Seriozitate, dorinţă de învăţare permanentă;
- Organizare şi dinamism;
- Autonomie.
CE OFERIM:
- O pozitie intr-o companie multinationala. NR. 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Beneficii precum: o masa calda la cantina noastra din Mogosoaia, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam in cadrul unui interviu.