Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descriere job:
- Preluarea cererilor de ounere in functiune si programarea acestora in functie de disponibilitatile echipelor de service;
- Preluarea si solutionarea problemelor semnalate de clienti;
- Identificarea pieselor defecte si plasarea comenzilor de piese de schimb catre furnizori (interni si externi);
- Gestionarea pieselor de schimb (stoc + comanda);
- Urmarirea facturarii pieselor de schimb catre clienti si a incasarii facturilor;
- Raportarea zilnica a activitatii efectuate.
Cerinte:
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii;
- Capacitate foarte buna de a lucra in echipa;
- Cunostinte de operare PC;
- Posesor carnet de conducere cat. B;
- Disponibiliate pentru program prelungit si deplasari;
- Capacitate de a relationa cu usurinta si rezistenta la stres;
- Orice alte certificari/autorizatii in domeniu constituie un avantaj
Descriere companie:
Companie cu capital integral roman existenta pe piata echipamentelor de climatizare din 2004 cu un colectiv tanar insa experimentat in domeniul HVAC.
Compania se ocupa cu importul si comercializarea echipamentelor de climatizare de tip Chiller, Pompa de caldura, VRF, Split, Multi-Split, Centrale de tratare a aerului, precum si prestarea serviciilor de montaj, instalare, punere in functiune, servisare a acestora atat in garantie cat si post-garantie