Tehnician Sisteme de Securitate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii medii sau superioare profil tehnic: (electric, electrotehnic, electronic, energeticã, automatizãri, roboticã, mecanicã finã, aeronave, transporturi rutiere/feroviare);
  • Experiență relevantă: minim 1 an în domeniul sistemelor de securitate;
  • Cunoștințe PC: Microsoft Office(Word, Excel);
  • Cunoştinţe limbi straine: limba englezã - nivel mediu obligatoriu, limba germanã - nivel mediu constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe instalare şi service echipamente de securitate, experienţã în automatizãri şi ajustãri mecanice sisteme de conveioare, configurãri softuri de aplicaţie şi operare pentru echipamentele descrise, utilizare multimetru.
  • Deținerea unei certificări ARTS;
  • Disponibilitate pentru lucrul în ture;
  • Reprezintã un avantaj experienţa de tehnician posesor a unui permis de exercitare nivel 1 sau 2 CNCAN;
  • Permis de conducere categoria B

 

 

Descrierea jobului:

  • Executã modificãri pe echipamentele/ instalaţiile/ sistemele/ dispozitivele de la punctele de lucru ale Beneficiarilor, în limita calificãrilor de care dispune şi a cunoştinţelor tehnice generale;
  • Realizeazã şi rãspunde de efectuarea operaţiilor de mentenanţã şi service (intervenţii preventive şi corective) la clienţi conform procedurilor în vigoare pentru urmãtoarele tipuri de echipamente de securitate: scanere bagaje cu raze X, detectoare urme de explozibil, detectoare de metale, camere supraveghere video, sisteme control acces, sisteme de management a echipamentelor;
  • Intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor la solicitarea şefului de echipã şi rãspunde la solicitãrile din Dispecerat comunicând în timp util toate informaţiile solicitate;
  • Comunica închiderea incidentelor sau trecerea lor „în aşteptare” cãtre Dispecerat Service prin transmiterea datelor relevante  sau dupã caz închide incidentele în Sistemul informatic conform procedurii „Service Desk;
  • Informarea operativã a şefului de echipã dupã caz, în situaţia apariţiei unor evenimente deosebite în execuţia lucrãrilor de mentenanţã;
  • Completeazã toate rubricile aferente Raportului de Service şi transmite acest document în timp util cãtre Dispecerat Service/Coordonator Unitate Teritoriala/Administrator Contract (în original) dupã validarea lui de cãtre client în vedere procesãrii şi a completãrii bazei de date cu cunoştinţe;
  • Asigurã asistenţa tehnicã de specialitate la clienţi conform cerinţelor de contract ale beneficiarului şi ale legislaţiei/reglementarilor în vigoare asigurând calitatea lucrãrilor specifice;
  • Cunoaşte şi respectã documentele interne (proceduri, instrucţiuni) şi externe aplicabile (prescripţii, normative, standarde, legislaţie, reglementãri aplicabile, inclusiv alte reglementãri legale şi cerinţe în domeniul protecţiei mediului sau specifice SSM conform anexei;
  • Solicitã materiale/piese de schimb/echipamente şi completeazã periodic lista consumabilelor în funcţie de necesitãţi;
  • Asigurã şi rãspunde de calitatea serviciilor faţã de client;
  • Asigurã şi rãspunde de imaginea societãţii în relaţia cu clienţii;
  • Completeazã rapoarte şi alte situaţii aferente activitãţii de service;
  • Completeazã la orice intervenţie service Jurnalul de Service şi Evenimente la sediul clienţilor dacã acest lucru este prevazut în contract; Transmite informaţia asupra inexistenţei jurnalului.
  • Întocmeşte lista de piese de schimb/ consumabile, face previzionãri asupra necesitãţiilor conform celor prevãzute în programul de revizii/ intervenţii corective;
  • Comunicã în scris cerinţele clienţilor cãtre şeful ierarhic referitoare la modificãri ale instalaţiilor,  echipamentelor şi soft-urilor  cât şi a altor lucrãri;
  • Îndeplineşte atribuţiile ce-i revin din documentaţia sistemului de management integrat de calitate, mediu şi securitate respectând prevederile din Manualul de management integrat, procedurile de sistem şi procedurile operaţionale de calitate, mediu şi securitate specifice activitãţii;
  • Pãstreazã evidența corespunzătoare a instalațiilor radiologice/surselor de radiații, cuprinzând denumirea, producătorul, seria, anul de fabricație, denumirea beneficiarului și locul de amplasare în Registrul unic de evidență a instalațiilor radiologice/surselor de radiații;
  • Asigurã desfăşurarea activităţilor care implică radiaţii ionizante, în conformitate cu procedurile şi metodele de lucru, astfel încât să se reducă la minim pericolul de supraexpunere sau contaminare;
  • Are în grijã aparatura de măsură și control dozimetric din dotare;
  • Participã cu personalul expus profesional la instruiri periodice în domeniul protecţiei împotriva radiaţiilor ionizante;
  • Participã la măsurile privind prevenirea, pregătirea şi răspunsul în cazul expunerilor de urgenţă,
  • Asigurã ca orice intervenţie să fie efectuată cu respectarea măsurilor de protecţie împotriva radiaţiilor ionizante şi utilizarea echipamentului corespunzător de protecţie împotriva radiaţiilor ionizante;
  • Punerea în aplicare a programului de monitorizare dozimetrică individuală;
  • Raportează lunar sau de câte ori este necesar stadiul responsabilitãţilor încredințate, către superiorul ierarhic.

 

 

Beneficii:

  • Tichete de masã;
  • Abonament de servicii medicale;
  • Asigurare de viaţã şi de sãnãtate;
  • Discount servicii sportive;
  • Beneficiile oferite de ordonanţa 114 -construcţii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UTI FACILITY MANAGEMENT SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UTI FACILITY MANAGEMENT SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UTI FACILITY MANAGEMENT SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?