Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Dorim sa ne completam echipa cu un coechipier pe care sa ne putem baza in aceasta perioada marcata de transformari.
Asistam atat la modificarea majora a modul de lucru in cadrul Vodafone cat si la o dinamica extraordinara a mediului economic, in general.
Piata telecomunicatiilor din Romania se transforma si se consolideaza in acelasi timp, rezultand o serie de provocari dar si de mari oportunitati.
Persoana pe care o cautam trebuie sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.
Descrierea jobului
Ofera clientilor Vodafone o experienta placuta folosind un ton prietenos, eficienta in rezolvarea solicitarilor prin construirea unei relatii de incredere in Vodafone si in serviciile oferite, asigurând totodata fidelitatea clienţilor persoane fizice si controland rata de renunţare la reţea;
Interactioneaza cu clienţii, persoane fizice care doresc sa-si rezilieze contractul cu Vodafone. Aceasta presupune ca angajatul sa inteleaga poziţia clientului si sa găsească modalitatile de a păstra clientul in reţea si de a-i menţine interesul pentru Vodafone;
Mentine la un nivel optim balanta intre solutiile oferite clientului si venitul generat ca urmare a actiunii de ofertare;
Proceseaza reclamaţiile clientului, de o maniera profesionista si politicoasa, pentru a rezolva toate aspectele care tin de competenta sa;
Construieste, adapteaza si propune clientului o oferta de produse si servicii Vodafone cu scopul de a incheia cu succes procesul de retentie si/sau vanzare;
Tine evidenta tuturor solicitarilor primite de la clienti si inregistreaza motivele nemultumirii clientului/ motivele de reziliere si statusul negocierii in toate aplicatiile stabilite prin procedurile interne;
Primeşte, inregistreaza si rezolva cererile de reziliere scrise, sunând clientul si respectand termenele de rezolvare intern agreate si reglementarile legale in vigoare.
Certificari si competente necesare:
Diploma de bacalaureat
Orientare catre client
Orientare catre rezultate
Gestionarea unui mediu in schimbare
Responsabilitate personala
Comunicare de impact
Limba engleza – nivel mediu