Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type:Regular

Employment time:Full-time

Percentage of time the position involves travel:0%

Percentage of time the position allows for working off-site:0%

Job category:Office and Administrative Support

Job industry:Other - Not Specified

Description

Responsabilitati:

  • Activitati de rampa (ex: urmarirea si participarea la proceselor incarcare / descarcare avion)
  • Activitati de import (ex: scanarea expedierilor si  documentelor insotitoare de import; alocarea si sa verificarea expedierilor si documentelor insotitoare)
  • Activitati de export (ex: verificarea codului de destinatie, cantarirea si verificarea greutatii tuturor expeditiilor)
  • Activitati de casierie (ex: incasarea contravalorii datoriilor vamale sau costului transportului de la clientii care platesc in GTW Cluj)
  • Completarea zilnica a rapoartelor de activitate operationala si transmiterea acestora catre Terminal Supervisor

Skills & experience

Cerinte:

  • Excelente abilitati de comunicare
  • Capacitate de lucru sub presiunea timpului
  • Persoana dinamica si motivata
  • Atentie foarte buna la detalii
  • Disponibilitate pentru munca fizica
  • Cunostinte Limba Engleza – nivel conversational.
  • Cunostinte operare PC (World, Excel)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DHL International Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DHL International Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?