SCOP
Directorul de strategie terapeutică creează strategii eficiente de livrare, care sunt adaptate pentru a satisface nevoile clienților în ciclul RFP/Bid Defense.
Realizează legătura între echipele de vânzări, medicale și operaționale pentru a se asigura că echipele de livrare a proiectelor înțeleg strategia de proiect care a fost vândută și o execută cât mai bine. Sprijină echipele de vânzări pe tot parcursul procesului de Dezvoltare a Afacerii pentru a asigura succesul lucrărilor vândute; și optimizează/inovează strategiile de livrare existente.
Responsabilitati
- Colaborează activ cu funcțiile de vânzări, medicale, operațiuni și alte funcții și oferă îndrumări pentru a asigura strategii personalizate pentru proiecte sau programe care diferențiază IQVIA de concurență, rezultând propuneri convingătoare și fezabile și stimulează continuu creșterea afacerii.
- Scanați peisajul terapeutic și operațional și luați în considerare impacturile mai ample pentru a dezvolta strategii de implementare pe termen lung care maximizează oportunitățile de a adăuga valoare.
- Mențineți o înțelegere a tendințelor actuale și viitoare ale pieței care pot afecta strategiile operaționale inovatoare actuale și/sau viitoare.
- Acționați ca un campion al concentrării proiectelor în cadrul organizației, permițând echipei de livrare a proiectelor desemnate unui proiect premiat să înțeleagă și să implementeze strategia de proiect care a fost vândută. Aceasta poate include definirea și comunicarea profilului echipei de proiect și a structurii organizaționale, care va permite managerilor operaționali să identifice și să desemneze membri ai echipei care pot satisface nevoile clientului și să asigure cu succes atribuirea proiectului.
- Conduceți echipa să valorifice și să consolideze toate datele disponibile pentru a construi strategia de proiect. Echilibrați utilizarea cercetării externe și a datelor cu sursele interne de date ale IQVIA.
- Ghid și mentor desemnat Lider de proiect, astfel încât să poată prezenta cu încredere strategia de proiect clientului și părților interesate interne.
- Sprijiniți activ vânzările în pregătirea și desfășurarea întâlnirilor de apărare a clienților și a ofertelor, de exemplu, instruirea și pregătirea echipei de proiect alocate.
- Participați și prezentați la întâlnirea cu clienții sau la întâlnirea de apărare a ofertelor, după cum este necesar
- Identificați orice probleme de calitate în cadrul studiului și oferiți îndrumare pentru rezolvarea problemelor, inclusiv implementarea planurilor de acțiuni corective și preventive și escaladare.
- Asigurați-vă că bugetul (bugetele) de proiect/program îndeplinește obiectivele financiare și ale companiei, inclusiv Afaceri noi brute.
Cunoștințele, aptitudinile și abilitățile necesare
- Cunoașterea profundă și actuală a peisajului științific, clinic, real, de reglementare, operațional, comercial și competitiv în domeniul terapeutic aplicabil
- Cunoștințe globale puternice și conștientizare/înțelegere a industriei biofarmaceutice, a ciclului de viață al dezvoltării medicamentelor și a livrării de studii clinice operaționale
- Cunoașterea aprofundată a cerințelor de reglementare aplicabile în domeniul cercetării clinice; de exemplu, orientările privind bunele practici clinice (GCP) și Conferința internațională pentru armonizare (ICH).
- Perspicacitate puternică în afaceri, inclusiv încredere în considerente financiare, abilități excelente de negociere și influență și confort de lucru atât în mediul de vânzări, cât și în cel operațional
- Abilități puternice de management al clienților și abilitate demonstrată de a înțelege nevoile clienților, de a avea conversații dificile cu părțile interesate interne/externe și clienții, de a negocia soluții și de a înțelege impactul asupra programului/portofoliului general
- Abilități puternice de leadership, capacitatea de a conduce o echipă virtuală într-o organizație matricială
- Abilitatea de a lucra strategic pentru a realiza obiectivele organizaționale și ale proiectelor, identificând și dezvoltând viziuni pozitive și convingătoare pentru realizarea cu succes a proiectelor și ținând cont de o gamă largă de probleme legate de proiecte și organizație.
- Abilități puternice de prezentare
- Excelente abilități de comunicare verbală, scrisă și interpersonală, inclusiv o bună cunoaștere a limbii engleze (atât scris, cât și vorbit)
- Agilitate de învățare demonstrată și deschidere către învățare și menținerea propriei cunoștințe și abilități actuale și în evoluție
- Cunoștințe puternice de software și computer, inclusiv aplicații MS Office
Educație și experiență minimă necesară
- Diplomă de licență în științe ale vieții și 12 ani de experiență relevantă în cercetare clinică la nivel mondial, inclusiv experiență practică în livrarea operațională și/sau în dezvoltarea de medicamente în domeniul terapeutic aplicabil.
IQVIA este un furnizor global de frunte de analiză avansată, soluții tehnologice și servicii de cercetare clinică pentru industria științelor vieții. Credem în depășirea limitelor științei umane și științei datelor pentru a avea cel mai mare impact posibil - pentru a ne ajuta clienții să creeze o lume mai sănătoasă. Aflați mai multe la https://jobs.iqvia.com