Tourism Product Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Experienta de minim doi ani in turism, preferabil intr-o agentie Touroperatoare;
  • Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri;
  • Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii;
  • Persoana proactiva si orientata spre rezultate;
  • Abilitati de negociere si planificare;
  • Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
  • Foarte bune cunostinte de operare PC.

Descrierea jobului:

  • Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la consultant);
  • Contactarea si contractarea partenerului / partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e;
  • Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare;
  • Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
  • Analiza de tip Benchmark , pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului;
  • Asimilarea cunostiintelor de operare sistem pentru introducerea informatiilor specifice locatiilor in platformele de prezentare/vanzare;
  • Pastrarea legaturii cu departamentul de marketing pentru promovarea zonei si a locatiilor, precum si cu departamentul de vanzari, pentru identificarea celor mai bune solutii de vanzari, aplicabile locatiilor contractate;
  • Selectarea produselor care sa faca parte din campaniile de promovare, in functie de specificul destinatiei, a solicitarilor din piata si individualizarea produsului in randul TO concurenti;
  • Comunicarea cu clientul (B2B) in privinta detaliilor necesare referitoare la destinatie, modalitati de plata, perioada de cazare, tipul camerei, excursii optionale;
  • Constituirea ofertelor pentru actiuni speciale gen: Incentive, conferinte etc. (in tara de destinatie);
  • Colaborarea permanenta cu Yield Manager pentru stabilirea produselor de promovat SPO sau Last Minute;
  • Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.);
  • Asigurarea asistentei necesare in teritoriu, atunci cand este nevoie.

Descrierea Companiei:

Dertourduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines, devenind astfel lider al pietei din Romania.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euroangajati sipuncte de vanzare.

Grupul DER Touristik fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euroangajati si agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.


Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link:
* Vor fi contactati doar candidatii selectati.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TRAVEL BRANDS S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TRAVEL BRANDS S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TRAVEL BRANDS S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?