Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Ne dorim un coleg care sa prezinte:
- Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
- Orientarea spre client si spre consumator;
- Foarte buna orientare spre rezultate;
- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;
- Disponibilitate pentru un post cu activitate 30% de teren, dinamica;
- Studii superioare finalizate
- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime
- Experienta in Trade Marketing minim 2 ani, in piata Farma reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Activitatea de zi cu zi:
- Propune si implementeaza campanii BTL destinate cresterii traficului, campaniile cu comunicare punctuale, locale
- Coordoneaza dezvoltarea si productia materialelor destinate campaniilor BTL: flyere, vouchere, POSM-uri, machete OOH si urmareste implementarea lor
- Comunica echipei de vanzari mecanismele si detaliile programelor, inclusiv ghidul de implementare a programelor BTL si statusul materialelor de comunicare aferente
- Post-evalueaza impreuna cu analistii departamentului programele in baza rapoartelor /analizelor primite, interpreteaza si comunica rezultatele, propunand masuri de corectie, dupa caz
- Coordoneaza activitatile de sustinere a farmaciilor ocazionate de lansarile de farmacii, relocari sau reamenajari
- Stabileste si coordoneaza actiuni de semnalizare – directionale, panouri outdoor personalizate, cu/fara oferta comerciala, colantarea vitrinelor farmaciilor, decorari speciale
- Gestioneaza relatia cu furnizorii, negociaza ofertele, intocmeste/reactualizeaza contracte, urmareste plati furnizori.
Activitati de teren:
- Monitorizarea respectarii standardelor de executie la nivel de POS (planograme, materiale de marketing, comunicarea campaniilor, semnalizare si etichetare la raft)
- Verificarea mentinerii nivelului maxim de calitate in privinta aspectului exterior si interior al farmaciei (signalistica, sisteme de afisaj, mobilier)
- Comunicarea eventualelor probleme regasite farmacii in aria de monitorizare catre managementul departamanetului de vanzari si catre departamentele suport
- Verificarea stocului de produse la rafturile de expunere și a rotației optime de produse
- Respectarea rutelor definite si comunicate
- Informarea in mod corespunzator a personalului din cadrul farmaciei cu privire la implementarea planogramelor, a campaniilor sau activitatile promotionale derulate
- Intocmirea de rapoarte privind activitatea zilnica si a fiselor de analiza pe farmacie
Ce iti putem oferi :
- Salariu corelat cu experiența si competentele aferente jobului
- Tichete de masă, card de reducere în farmaciile Dona, 7 card, Bookster
- Tichete cadou de Paste si Craciun
- Laptop și telefon mobil
- Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare și incentivare a echipei
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu de business tanar, dinamic si implicarea in proiecte interesante într-o companie națională de prestigiu
Descrierea companiei
Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume în retail-ul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întâmpinat cu atenție, grijă, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienți trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Peste de profesioniști în domeniul sănătății lucrează în Grupul DONA, cu toții find devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.
Alătură-te și tu echipei DONA!