TRADE MARKETING SPECIALIST FMCG

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Trade-Marketing-ul are rolul de a influenta decizia de achiziție a clientilor in magazin a produselor proprii în magazin.

Dezvoltare si implementarea planului de comunicare “in store” specific fiecarui client si in linie cu brandurile noastre in colaborare cu agentia de marketing, departamentele vanzari si merchandising
Implementeaza, dezvolta si monitorizeaza planul promotional impreuna cu echipa de vanzari si gestionarea lui in magazine punct de vedere al bugetelor.
Analiza lunara a concurentei.
Identificarea de noi magazine si clienti in care exista potential pentru portofoliul nostru.
Monitorizare listare articole noi la clientii in care brandurile noastre sunt active.
Price survey lunar
Monitorizare listare articole noi in clientii in care noi activam plus clientii in care nu activam dar exista potential pentru portofoliu nostru.
Dezvoltare si implementare plan de comunicare in store.

Responsabil de cunoastrea, asigurarea si implementarea fundmentelor de trade marketing, cei 4P (pret, promotii, loc, produs) pe fiecare canal de distrubutie

Asigura implementaea . (actiune, disributie, expunere, localizare)
Monitorizare plan promotional si respecta targetul alocat.

 

Cerinte

Experienta in vanzari/marketing

Experienta utila de preferat ca manager de proiect (FMCG)

Cunostinte de marketing  comecial (categorie, canal, comportamente de cumparare)

Cunostinte despre fundamentele merchandisingului

Abilitati numerice si foarte bune cunsotinte de excel

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MANDY FOODS INTERNATIONAL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MANDY FOODS INTERNATIONAL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MANDY FOODS INTERNATIONAL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?